poort openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

TomTom1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 apr 2008
Welke poort kan ik het best openen om de downloadsnelheid van azureus te verhogen, ik weet ook dat het niet alleen aan de snelheid ligt ook aan de seeders, maar ik vind dat azureus veels te langzaam download (3 kwartier over een word bestandje) ik heb nu 50010 open staan, maar ik denk dat het niet de juiste poort is om de snelheid te verhogen.

Alvast bedankt

Mvg

tomtom1

Ehm, Die poort laat het niet sneller gaan.. die houdt het alleen maar tegen.
Als jou azeures port op bijvoorbeeld 5000 staat moet jij port 5000 openzetten.
Meer opties zijn er niet mogelijk :D

owkj, dus het heeft eigenlijk geen nut om poorten te openen in me router? of kan ik azureus instellen op poort 5000 en me router dan 5000 openen gaat dan sneller?

alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Ehm dan gaatie gewoon op zijn snelst.. Niet sneller als hij kan ;)

Dus gewoon port instellen op de poort die open staat :) of andersom natuurlijk!

Succes!

owkj zal ik doen;)

bedankt voor de informatie

p.s.v.

Kan ik nog wat anders doen om snelheid te verhogen?

Ja naar een andere provider gaan :) of sneller kopen natuurlijk ;)

Je hebt nu al 20mb en hoger enzo :O das aardig snel :thumb:

ahh wokj, ik kijk daar sinds gister wel inderdaad naar maar hoeveel seeders is zegmaar normaal als je bijvoorbeeld een game download (bijvoorbeeld americas army, gratis game is dat) en bijvoorbeeld als je een mixtape download een cd dus is dan 16 seeders goed?

Hoe zet je dan een poort openen voor azureus?
kan iemand mij dat stap voor stap uitleggen?
want mijn azureus werkt voor geen meter meer sinds paar dagen!
alvast bedankt

Ik zweer je azureus moet je verwijderen, ik heb al 2 weken utorrent inplaats van azureus ik heb het programma geinstaleerd en zonder aan de instellingen te hebben gezeten werkt die perfect, hij download denk 10x sneller als azureus

download utorrent: http://download.utorrent.com/1.7.7/utorrent.exe

Poorten heeft weinig zin, je moet kijken hoeveel seeders er bij een torrent zijn meestal als er 7 seeders zijn gaat die redelijk maar hoe meer seeders hoe sneller die gaat, dus ligt weinig aan je poorten.

poort openen moet ik je merk router weten, je kan wel alvast in router menu komen: (een beginnetje)

Ga naar start
Uitvoeren
Tik cmd (enter)
Je ziet zwart schermpje
Tik ipconfig (enter)
Dan zie je standaardgateway staan met erachter getallen, die getallen tik je in je internetbalk zonder www of iets dergelijks ervoor dus bijvoorbeeld 192.168.23.122. Waarschijnlijk vraagt die om password en gebruikersnaam die zijn normaal gewoon allebei admin.
Nu ben je in router menu, ik wil je wel verder helpen maar dan moet je router merk geven anders kan je zelf hier ook kijken:

http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/routerindex.htm (2 seconden wachten tot lijst geladen is, zoek je router klik daar op en dan zoek je het programma in dit geval Azureus,

maarja voor de laatste keer DOWNLOAD UTORRENT EN KIJK NAAR DE SEEDERS 2 SEEDERS IS HEEL LANGZAAM 4 SEEDERS KOMT AL OP GANG 8 SEEDERS IS REDELIJK 12 SEEDERS SUPERSNEL ZEGMAAR!

mvg

Laatst bewerkt:
pfff merk dan vraag je me wat. is van tele2 snelheid is 20mb/sec
en die w8woord pakt die bij mij niet als admin.
ik snap er niks meer van...
maar bedankt maybe kan je mijn vrage ook beantwoorde van hier boven genoemd zijn!

alvast bedankt.

p.s. utorrent heb ik ook maar downlaod niksgeef een foutmelding :evil:

Jongens jongens jongens word er een beetje para van.
Lukt gewoon niet heb gedaan wat je gezegd heb maar de downlaod status geef die aan van geforceerd.
Downlaod gewoon niks komt rood icoontje.
maar elke keer als k azureus opnieuw downlaod komt de ouwe azureus terug. weet je niet toevallig dat ik heel die **** verwijderd en dan opnieuw zonder de vorige optie komt opnieuw downlaode?
Weetje hoe dat toevallig moet?
anders kap ik met deze ****.
iig je bent bedankt voor de moeite die je voor me genomen heb!

greetzzzuba

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan