Poort openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

TomTom1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 apr 2008
Hallo, ik spreek namens mijn neef

Hij wilt fifa08 online spelen net als mij (poort 3658). Maar dan moet je poorten forwarden. Ik heb alles bij hem al geprobeerd. Hij heeft norton 360 als firewall (moet je daar ook portforwarden, zo ja hoe doe je dat) en hij heeft een router (Belkin F5D7632-4)

In windows firewall poorten geopend, maar dat mocht niet baten.
Toen hebben we alle firewalls op ze pc uit gezet, maar ook nu kon hij niet connecte.
Toen hebbe we in ze router geforward, maar dat lukte ook niet (in het 2e screenshot staat dat de poort naar 192.168.2.1 is geforward, maar we hebben dat ook toen veranderd naar 192.168.2.7 (dus laatste cijfer hebben we al veranderd)

dat zijn de ipconfigs

plaatje van zijn router (waar we alles hebben ingevuld) (van die 1 hebben we een 7 gemaakt)

Alvast Bedankt

Laatst bewerkt:
Wanneer je alle firewalls uitzet. Werkt het dan wel?
Voor zover ik kan zien staat het goed ingesteld op de Belkin. Heb je al eens geprobeerd om de Norton-firewall uit te zetten en alleen de fw van de router te gebruiken? Wanneer het dan wèl lukt, weet je dat het iig niet aan je router-instellingen ligt, en kun je met Norton aan de slag.
Norton zou normaal gesproken vragen of je een applicatie toestemming wil verlenen.

Wanneer je alle firewalls uitzet. Werkt het dan wel?
Voor zover ik kan zien staat het goed ingesteld op de Belkin. Heb je al eens geprobeerd om de Norton-firewall uit te zetten en alleen de fw van de router te gebruiken? Wanneer het dan wèl lukt, weet je dat het iig niet aan je router-instellingen ligt, en kun je met Norton aan de slag.
Norton zou normaal gesproken vragen of je een applicatie toestemming wil verlenen.

nope, we hebben alle firewalls op de pc uitgezet

mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan