Ik weet niet zeker of ik hier op het goede deel van het forum zit voor deze vraag maar ik wou vragen hoe ik een poort kan openen zodat mijn Bittorrent Client goed kan werken.
Ik gebruik nu de mac versie Azureus (Vuze).
In Azureus haalt die vaak niet veel meer als 10Kb/sec. wat volgensmij veel meer kan zijn. En het poppetje wat groen gekleurd hoort te zijn is geel en zegt dat er een NAT-probleem is (dat de poort waarschijnlijk dicht zit).
Ik heb portforward.com gebruikt maar zonder succes.
Router: Linksys WRT54G
Als je meer informatie moet hebben zal ik die z.s.m. geven.
Hopelijk kan iemand mij met dit probleem helpen.
Met vriendelijke groet
Dorus
Ps. vergeet niet dat ik op Mac werk.
UPDATE: ik ben nu transmission gaan gebruiken voor het downloaden. Hiermee gaat het al een stuk sneller, maar dat is maar bij 1 van de 4 downloads.. en bij instellingen daar zegt die ook nogsteeds dat de poort gesloten is.
Ik gebruik nu de mac versie Azureus (Vuze).
In Azureus haalt die vaak niet veel meer als 10Kb/sec. wat volgensmij veel meer kan zijn. En het poppetje wat groen gekleurd hoort te zijn is geel en zegt dat er een NAT-probleem is (dat de poort waarschijnlijk dicht zit).
Ik heb portforward.com gebruikt maar zonder succes.
Router: Linksys WRT54G
Als je meer informatie moet hebben zal ik die z.s.m. geven.
Hopelijk kan iemand mij met dit probleem helpen.
Met vriendelijke groet
Dorus
Ps. vergeet niet dat ik op Mac werk.
UPDATE: ik ben nu transmission gaan gebruiken voor het downloaden. Hiermee gaat het al een stuk sneller, maar dat is maar bij 1 van de 4 downloads.. en bij instellingen daar zegt die ook nogsteeds dat de poort gesloten is.
Laatst bewerkt: