Poort openzetten in Sitecom WL582

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik stel geen prijs op mail rechtstreeks van mensen die een vraag gesteld hebben. Dus doe dat niet meer.

M.b.t. je verhaal in de mail: Wat DNS met je probleem te maken heeft is me een raadsel, maar je kunt gerust dat 8.8.8.8 als DNS-server instellen op de NAS, want dat is het ip-adres van de publieke DNS-server van Google.
Dat de standaardgateway-instelling op de NAS met je probeem te maken kan hebben kan ik me wél voorstellen, maar zover ik kan nagaan stond die al netjes te wijzen naar het LAN ip-adres van je Sitecom router toen we eerder keken via jouw pc.

Meer tips/informatie heb ik niet.

Tijs.

Ik stel geen prijs op mail rechtstreeks van mensen die een vraag gesteld hebben. Dus doe dat niet meer.

Mijn excuus daarvoor. Zoals ik in de email schreef meldde ik deze suggestie van de importeur uitsluitend omdat ik niet wist of je alle oude topics blijft volgen en ik dan in een heropend topic oude wegen moest gaan bewandelen. Ik zal de suggesties van de importeur volgen en melding maken van de afloop.

De suggesties van de importeur zijn:

Ik gok dat uw EM4071 geen correct ingestelde DNS server heeft.
Kunt u een screenshot sturen van de LAN settings pagina?

Eventueel kunt u ter test ook de DNS aanpassen naar het ip-adres van uw router, of google's publieke DNS daar invullen: 8.8.8.8, dat zou altijd moeten werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan