Poort van wolfensten enemy

Status
Niet open voor verdere reacties.

eddomania

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 okt 2004
Ik heb een router van sweex en ik wil op twee pc spel van wolfenstein spelen helaas lukt dat niet welke poort gebruikt wolfenstein enemy zodat ik die kan open zetten pf ben al heel op zoek naar de oplossing wie help mij,
Groet Ed

Messchien kun je me mailen

eddomania@hotmail.com

Wees zeker dat de computer niet achter een soft- of hardware fire wall zit. Dit bevat ook fire walls ingebouwd in een router en andere stuff, of ook programma 's zoals Zone Alarm, Black Ice, en de geïntegreerde fire wall van Windows XP. Activision geeft geen hulp om games te kunnen gebruiken achter een fire wall. Als het niet mogelijk is om de fire wall uit te schakelen, zul je de poorten moeten openen dat RTCW ET gebruikt: 27950, 27960, 27965 and 27952 TCP & UDP. Andere poorten zullen misschien open moeten, dat hangt af van server tot server. De exacte details voor deze poorten te openen zit in de handleiding bij de Fire wall.

Een ander oorzaak kan een slecht geconfigureerde router of internet delen zijn. Als je een ICS, NAT of een software gateway hebt, kun je on-line gaming problemen hebben. Dit is omdat de router de juiste informatie niet kan doorzenden. Je kunt meer informatie vinden over hoe gedeelde verbindingen juist configureren voor on - line gamen op http://www.practicallynetworked.com. Wees ervan bewust dat iets zoals een fire wall we geen help kunnen geven bij gedeelde verbindingen om on line te spelen

De meest voorkomende oorzaken is meestal de simpelste: een oververhitte netwerk. Bij standaard hebben vele computers protocollen dat de gewone mensen niet gebruiken; dingen gelijk VPN of NDISWAN. Contacteer je Internet Server Provider welke protocollen je veilig kunt verwijderen. Veel netwerk spel problemen zijn opgelost als men ongebruikte adapters en protocols verwijderden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan