poort voor torrent geopend en hij wordt nog dicht gemeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

luybe036

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2012
Goede middag,
Sinds kort heb ik torrent. Aanvankelijk ging alles okay, maar ik kreeg de poort niet open. Wel om te downloaden en uploaden gebeurde ook. Dus wat er nou precies fout zat is mij een raadsel............
Heb dagen op het web zitten zoeken, maar vind geen oplossing. Ik heb samen met een KPN medewerker een toegewezen poort geopend. Alles zag er logisch uit.
Maar ik krijg bij een check nog steeds het bericht dat de poort gesloten is.
De downloadsnelheid is omlaag gevlogen. Van tegen de 400 naar 5. Ik denk dat dat ook daar door komt ???
Het verhaal is een beetje warrig, sorry :))
Kan iemand me asjeblieft helpen ?

Hallo,

Kijk eens in je Windows firewall, of hij niet bij openbaar staat met het vinkje dan word hij als dicht vermeld omdat jij dat profiel thuis niet gebruikt.

de firewall heb ik gecontroleerd, torrent is aangevinkt
ik heb een experiabox van kpn

heel vervelend is ook dat medegebruikers me beginnen te bannen omdat ze denken dat ik ***lig bezig ben, maar ik werk me uit de naad en bereik geen enkel resultaat

als ik de test uit laat voeren krijg ik : deze client wordt niet ondersteund door de server, snelheidstest mislukt
poort is gesloten, je kunt nog wel downloaden
boven staat een rood kruis met amsterdam # 1
Bij poort gesloten staat een geel v-teken

Goede morgen.
Na weer wat gezoek op het internet heb ik 2 poorten toegevoegd en geopend. 20000 en 6681 omdat die, volgens de informatie goed zouden zijn. Alle twee noppes !!
Bij een nieuwe test wordt gezegd dat de client niet wordt ondersteund door de server en dat ik de toegewezen poort moet controleren.
Maar hoe ??? En wat moet ik met de server en welke dan wel ??

er zou, volgens de mail een reactie zijn, maar ik zie hem niet ????????????????

heb op het internet zitten zoeken, maar kom er niet uit...........
heeft niemand de oplossing ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan