coen17stam
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 aug 2010
- Berichten
- 55
Hallo,
Al dagen lang ben ik aan het uitzoeken waarom mijn poorten niet open gaan maar kom nu echt niet meer verder tot een oplossing.
Ik ben aangeloten bij Telfort (KPN) en heb momenteel mijn Experiabox V8 in bridge-mode gezet. LAN1 -> WAN in TP-Link router. Port forwarding juist geconfigureerd in de TP-Link router. Portforwarding werkt juist op poort 21 voor FTP naar mijn NAS. Poort 80 werkt ook, maar bij het testen van overige poorten die ik forward naar het IPadres van mijn PC (bijvoorbeeld poort: 5000-5020) blijven helaas dicht bij beide protocol UDP en TCP, Windows firewall en firewall in router uitzetten haalt niets uit.
Mijn PC en NAS hebben een statisch IPadres.
NAT (soft- en hardware) staat op enable in de router.
Ik draai op Windows 10 Pro.
Iemand enig idee welke setting ik over het hoofd zie?
Kunnen de poorten door mijn Provider. geblocked worden?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen laat me weten als je meer info nodig hebt.
Al dagen lang ben ik aan het uitzoeken waarom mijn poorten niet open gaan maar kom nu echt niet meer verder tot een oplossing.
Ik ben aangeloten bij Telfort (KPN) en heb momenteel mijn Experiabox V8 in bridge-mode gezet. LAN1 -> WAN in TP-Link router. Port forwarding juist geconfigureerd in de TP-Link router. Portforwarding werkt juist op poort 21 voor FTP naar mijn NAS. Poort 80 werkt ook, maar bij het testen van overige poorten die ik forward naar het IPadres van mijn PC (bijvoorbeeld poort: 5000-5020) blijven helaas dicht bij beide protocol UDP en TCP, Windows firewall en firewall in router uitzetten haalt niets uit.
Mijn PC en NAS hebben een statisch IPadres.
NAT (soft- en hardware) staat op enable in de router.
Ik draai op Windows 10 Pro.
Iemand enig idee welke setting ik over het hoofd zie?
Kunnen de poorten door mijn Provider. geblocked worden?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen laat me weten als je meer info nodig hebt.
Laatst bewerkt: