Poorten open zetten TeamSpeak

Status
Niet open voor verdere reacties.

Falcow

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 feb 2007
Ik heb nu ook die poorten opengezet, alleen die van mij werkt nog niet... alleen ik zelf kan erop :( :mad:
(btw had even gegoogled, kwam op deze site uit.. sorry als dit topic al lang ergens in een oud hoekje licht te verstoffen ^^)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb je vraag even een eigen plaats gegeven.
Het is niet de bedoeling dat je in het topic van een ander begint over je eigen probleem ;)

In principe wordt er in bovenstaande link alle informatie gegeven die je nodig hebt.
Je hebt wel het juiste interne ip-adres opgegeven in je forwarding?
Dat is het ip-adres van de pc waar je TS server op draait.
En wat is je netwerkopstelling? Heb je meerdere routers in je netwerk "hangen"?

Laatst bewerkt:
Ik heb precies het zelfde probleem. Ik kan alleen joinen, maar ik heb de TS poort 8767 ook geforward. Maar waarom eigenlijk alle 3 poorten open?? Ik dacht alleen 8767 voor de server...

Bedankt alvast.

Dat klopt, voor alleen een server heb je poort 8767 nodig.
Poort 51234 is alleen nodig wanneer je de server in een lijst zichtbaar wilt maken (website of iets dergelijks).
Poort 14534 zal een soortgelijke functie hebben.

Je hebt je intern ip-adres goed ingevuld in de router?
Dit adres staat ook vast? Dus niet een toegewezen adres, verkregen door de router?

Jammer dat TS niet meer reageert overigens.

Hoe bedoel je, dat TS niet meer reageert?

Ja, ik weet zeker dat ik het interne IP goed heb. Ik heb gekeken bij Netwerkverbindingen, dan 1x (met linker muisknop) op Lan verbinding, en dan staat bij details mijn interne Ip adres. (10.0.0.151) en die heb ik ook in de router geplaatst.

Ik zal vanmorgen of vanmiddag nog even weer kijken.

Bedankt alvast voor jullie hulp.

Edit:

Ik lees net op het forum van TS, dat misschien mijn router firewall de connectie blokkeerd. Dit vind ik wel vreemd, want mijn HTTP server (apache) werkt wel gewoon vanaf buitenaf. Hoe kan ik toestaan dat de firewall TS toestaat?

Laatst bewerkt:
Hmm, ik heb een andere UPD poort opengezet, en nu werkt het. Op een 1 of andere manier wil poort 8767 niet. :shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan