poorten open zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

budcu

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2007
Hallo, ik heb in Belgie een camerasysteem geinstalleerd. Je kan via internet de camera's bekijken. Ik heb in nederland nooit problemen gehad met het instellen van de poorten, maar in belgie begint het een nachtmerie te worden.

Probleem:

Ik heb poorten open gezet met NAT voor het systeem TCP en UDP. Nu heb ik een Modem van Speedtouch 530 serie met 1 uitgang voor internet. Deze uitgang gaat eerst naar een router en via de router naar een switch. De poorten zijn open gezet in de router. Nu kan ik via het lokaal netwerk op elke computer inloggen op het systeem om beelden te bekijken. Zodra ik het via internet probeer, krijg ik steeds "connection fail". Ook in de speedtouch modem heb ik poorten open gezet. en nu krijg ik "waiting for connection". Maar er komt uiteindelijk niks. Dus denk ik dat er wel vooruitgang is en dat het aan de modem ligt. Inloggen op het systeem gaat via een server op internet van de leverancier. De server krijgt alle gegevens automatisch binnen van het camerasysteem. De poort gegevens en ip adressen.

Wat doe ik verkeerd?

Gr. Budcu

Heb je al geprobeerd om via lan te doen :

steek de kabel die naar de router gaat in je pc !

ik heb zelfde probleem gehad lag bij mij ook aan router poorten op router open zetten had toen ook geen zin maar probeer het is via je modem kunnen we zien of het aan je router ligt.

Wat je ook kan doen is Portforward downloaden en instaleren die zet automatisch al je poorten open zo zou hij het dus moeten doen :

www.portforward.com

*KNIP*

als dat niet werkt :

*KNIP*

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja natuurlijk zijn officiële sites toegestaan. Zolang er maar geen illegale downloads op te vinden zijn. Al je berichten zijn inmiddels aangepast wat betreft links naar torent sites.

Nee ik heb het niet geprobeerd via LAN. Niet eens aan gedacht. Maar het systeem staat in belgie en ik ben in nederland. was er gister.

Wat ik wel heb geprobeerd is, via shields up de poort 5001 scannen en die stond in stealth.

Kan dat de verbinding blokkeren?

Ja want als hij op stealth staat kan hij de verbinding niet vinden.

wanneer ga je weer naar België dan :P?
want dat zou wel ff het makkelijkste zijn
de internet kabel via je modem in je pc te stoppen

misschien volgend weekend zaterdag weer en anders de week erop.

Hoe kan ik de poort uit de stealth halen dan?

Ik ken dat programma : shields up niet helemaal maar kun je het niet via dat ding uit stealth mode krijgen?

ow dan gaat dat niet lukken denk ik met shields up ik ga ff kijken of ik wat anders kan verzinnen:thumb:

Heb je een antivirus software?

1.Probeer eens je eigen firewall uit te zetten
2.Probeer ook eens de firewall van als je dat hebt je internet securtity of antivirus firewall ff uit te zetten

en daarna weer ff die test doen!

anders ligt denk echt aan de router in belgië

Al die dingen heb ik geprobeerd. Maar lukt niet. Wel via het lokaal netwerk kan ik op alle pc's de beelden bekijken.

Denk dat ik volgend weekend weer ga proberen. Ik kan er niet tegen dat het niet lukt, terwijl ik er normaal geen problemen mee heb.

Bedankt voor je hulp. Ik kom hier nog op terug zodra ik meer gegevens heb of als het gelukt is, dan laat ik het ook weten.

gr.

Al die dingen heb ik geprobeerd. Maar lukt niet. Wel via het lokaal netwerk kan ik op alle pc's de beelden bekijken.

dus je kan op elke pc die beelden bekijken behalve op je eigen of begrijp ik het nou niet goed ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan