marcelonline
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 14 jan 2006
Goedeavond.
Ik ben al enkele dagen bezig om poorten te openen van bovenstaande router.
Ik ben al op de portforwarding.com site geweest. Daar staat mijn router niet bij.
Ik wil graag poorten openen voor o.a. Bittornado. Deze poorten zitten tussen de 10000 en 100010. Ik heb een vermoeden dat ik dat in moet vullen onder het kopje port forwarding. Je moet daar het volgende invullen:
Port Forwarding
Protocol: TCP/UDP
WAN port range: to
LAN IP address:
LAN port range: to ?
When you finish making changes on this page, press the Save button at the bottom of the page to save your changes to the router.
Ik heb hiet alles ingevuld wat je moet invullen. Tevens heb ik wijzigingen aangebracht in bittornado. De DL snelheid blijft extreem laag. Hopelijk kan iemand mij hier helpen wat ik precies moet doen en wat ik allemaal waar moet invullen.
Ik maak gebruik van het volgende systeem:
Windows XP met Windows firewall.
Router: US Robotics 5461
Bittorrentprgramma: Bittornado.
Alvast bedankt
Marcel
Ik ben al enkele dagen bezig om poorten te openen van bovenstaande router.
Ik ben al op de portforwarding.com site geweest. Daar staat mijn router niet bij.
Ik wil graag poorten openen voor o.a. Bittornado. Deze poorten zitten tussen de 10000 en 100010. Ik heb een vermoeden dat ik dat in moet vullen onder het kopje port forwarding. Je moet daar het volgende invullen:
Port Forwarding
Protocol: TCP/UDP
WAN port range: to
LAN IP address:
LAN port range: to ?
When you finish making changes on this page, press the Save button at the bottom of the page to save your changes to the router.
Ik heb hiet alles ingevuld wat je moet invullen. Tevens heb ik wijzigingen aangebracht in bittornado. De DL snelheid blijft extreem laag. Hopelijk kan iemand mij hier helpen wat ik precies moet doen en wat ik allemaal waar moet invullen.
Ik maak gebruik van het volgende systeem:
Windows XP met Windows firewall.
Router: US Robotics 5461
Bittorrentprgramma: Bittornado.
Alvast bedankt
Marcel