poorten openen in router Sagem 3464

Status
Niet open voor verdere reacties.

alive

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2006
hallo

vorige week is scarlet langsgeweest en heb ik een nieuwe router, een sagem 3464

op portforwarding vind ik deze router niet.

omdat het de eerste keer is dat ik een poort moet openen en ik het niet weet hoe ik dit moet doen, kom ik hier.

1)bik wil een poort openen voor Utorrent, ik ken mijn poort van utorrent en ik geraak in mijn menu van mijn router

onder de menu, heb ik de keuze onder:
Lan servers
wireless
maintenance
telephone
system
firewall
route
network interface
statistics

ik denk dat ik bij "firewall" moet gaan en daar heb het volgende:
http://img153.imageshack.us/img153/2144/naamloosk.jpg (hier ben ik onder port triggering)

2) ik heb battlefield 2 bad company 2 en wil deze online spelen.
hier heb ik geen poort nummer (denk ik toch)
hoe lukt dit?
is dit ook bij firewall?
http://img153.imageshack.us/img153/2144/naamloosk.jpg maar dan misschien onder "Website restrictions"?

Dank voor jullie hulp !!!!!

Hallo Alive,

Ik ben ook op zoek hoe de poorten te openen van de sagem en volgens mij moet het gebeuren onder Advanced settings-lan servers en new entry.

Kan jij me zeggen welke download snelheid je hebt met je nieuwe router?want nu zou je moeten op de vdsl lijn zitten en een speed hebben van 20mbps.In mijn geval is de snelheid op 6.6mbps gebleven.Nadat ik een mail gestuurd had naar scarlet met de vraag hoe het komt
kreeg ik als antwoord dat ik te ver van de cabine woon.In mijn router zag ik echter dat de vdsl status NOT CONNECTED is en adsl SHOWTIME.D.w.z. dat ik nog steeds op adsl zit.Waarom hebben ze dan een andere router geplaatst?Die vraag heb ik hen ook gesteld maar heb nog geen antwoord gekregen.

Gr. van een niet zo tevreden scarlet klant

Hallo John Ross

sorry dat ik zo laat antwoord.

ja, ik ben op vdsl (of iets dergelijks), en mij hoor je niet klagen over scarlet.

ben tevreden, heb adsl en raw copperlijn bij scarlet.

de snelheid is zeer goed.

bij het downloaden, haal ik max 2,1 mbs (vroeger was het maar +-320 kb..dus dat is een grote verandering.)

post is opgelost.

de router (Sagem) opent automatisch de poorten (Utorrent, Battlefield)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan