gompie1304
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 19 jan 2002
Ik wil porten openzetten voor P2P. Ik moet daarbij ook een internetadres opgeven. het adres van mijn router (192.168.0.1) pakt hij niet. Welk adres zet ik er dan neer?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
het ip adres van de pc waar je p2p programma op draait....
onderaan in e taakblak staat normaal een icoontje naast de klok, voor de internetverbinding. (dubbel)klik hierop. normaal komt er dan een venster uit waarin 2 tabbladen kunnen geselecteerd worden. (zie bovenaan in dat venster de tabs). in 1 van de 2 moet je dan normaal een ip adres vinden dat begint met een 192.***.***.*** geef dat eens in.
werkt het dan nog niet, ga dan naar deze site: klikkie!, hier zou je normaal bovenaan je ip adres zien staan.
leg eens uit wat de p2p programma zegt, want je zegt dat die het extern ip adres (tussen internet en je router) niet accepteert. intern ip adres is dan het ip adres dat je router toekent aan je pc.
Ik wil porten openzetten voor P2P. Ik moet daarbij ook een internetadres opgeven. het adres van mijn router (192.168.0.1) pakt hij niet. Welk adres zet ik er dan neer?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.