poorten openen onder welk ares

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Ik wil porten openzetten voor P2P. Ik moet daarbij ook een internetadres opgeven. het adres van mijn router (192.168.0.1) pakt hij niet. Welk adres zet ik er dan neer?

het ip adres van de pc waar je p2p programma op draait....

onderaan in e taakblak staat normaal een icoontje naast de klok, voor de internetverbinding. (dubbel)klik hierop. normaal komt er dan een venster uit waarin 2 tabbladen kunnen geselecteerd worden. (zie bovenaan in dat venster de tabs). in 1 van de 2 moet je dan normaal een ip adres vinden dat begint met een 192.***.***.*** geef dat eens in.

werkt het dan nog niet, ga dan naar deze site: klikkie!, hier zou je normaal bovenaan je ip adres zien staan.

onderaan in e taakblak staat normaal een icoontje naast de klok, voor de internetverbinding. (dubbel)klik hierop. normaal komt er dan een venster uit waarin 2 tabbladen kunnen geselecteerd worden. (zie bovenaan in dat venster de tabs). in 1 van de 2 moet je dan normaal een ip adres vinden dat begint met een 192.***.***.*** geef dat eens in.

werkt het dan nog niet, ga dan naar deze site: klikkie!, hier zou je normaal bovenaan je ip adres zien staan.

Via het icoon onderaan de taakbalk lukt het niet. ik krijg da alleen een popup met de melding dat ik met mijn router ben verbonden. De link die je me stuurt geeft een ip dat bgint met 77. Dat kan ik niet invullen.

leg eens uit wat de p2p programma zegt, want je zegt dat die het extern ip adres (tussen internet en je router) niet accepteert. intern ip adres is dan het ip adres dat je router toekent aan je pc.

leg eens uit wat de p2p programma zegt, want je zegt dat die het extern ip adres (tussen internet en je router) niet accepteert. intern ip adres is dan het ip adres dat je router toekent aan je pc.

Ik gebruik emule en heb een laag ID. Als ik via het programma de poorten test, geeft hij aan dat de TCP tst is mislukt.

rico, TS vraagt WELKE poorten hij moet openen,niet HOE hij dit moet doen -_-

Mwa, ik geloof niet dat ik gevraagd heb om WELKE poorten ik moet openen, dat weet ik wel. Inderdaad Rico, ik wil graag weten HOE dat moet....
Maar het progje dat Rico me advideert kost 30 dollar, dat vind ik wel prijzig voor één handeling....

ben op mijn vrije dag inmiddels wat verder gekomen. Mijn instellingen in mijn router zijn goed, daarover heb ik rechtstreeks met Lynksys contact gehad. Volgens hen moet ik ook poorten naar mijn router open zetten in mijn experiabox. KPN is echter niet zo hulpvaardig. Weet iemand van jullie hoe ik dat doe?

Ik wil porten openzetten voor P2P. Ik moet daarbij ook een internetadres opgeven. het adres van mijn router (192.168.0.1) pakt hij niet. Welk adres zet ik er dan neer?

je vroeg dus wel WELKE poort te openen ^^
en zo'n programma's die dit doen voor jou zijn helemaal niet handig.

+ als je vind dat iets veel kost, download het dan ergens "op proef" ^^

[EDIT:] Als ze niet erg hulpvaardig zijn, moet je altijd eens zeggen: "Als de dienst na verkoop hier zo slecht is, heb ik veel zin om over te stappen naar de concurrent!" helpt vaak als je zo'n nieuwe aan de andere kant van de lijn hebt ^^

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan