poorten openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

fetsieman

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2002
Hoi,

Ik heb een adsl speedtouch 330 usb modem op XP-pro. Firewall via Planet provider.(weet niet hoe dit te configureren valt).
Ik probeer nu al een tijdje een hoger ID te krijgen op Emule, maar ik kan de poorten nergens openen.
Ik denk dat dit namelijk de bedoeling is...

help

Stef

Als het een usb inbel modem is dan staan afhankelijk van het jaartal de poorten gewoon open. Heb je verder zelf nog een firewall actief op je eigen systeem ?

Neem anders ook even contact op met Planet of het door hun firewall geblokt wordt.Verder duurt het altijd wel even en is het afhankelijk van het aanbod of je wel of niet een hoog ID krijgt.Heb je ook SP2 geinstalleerd ?

Ik heb het modem een jaar of 4, moet ik niet eens aan een ander modem gaan denken.(ethernet)?
Ik heb geen sp2 geinstalleerd, omdat ik zoveel negatieve ervaringen heb gelezen.
Ik laat de boel vaak langere tijd open staan met Emule, maar de download lopen altijd traag en sind kort heel erg traag en blijft mijn Id op rood staan. ipv geel.
Dit is na de Firewall install. van Planet.

stef

Een ethernetmodem is mi beter dan een usb modem maar dat is wellicht persoonlijk alhoewel KPN bijv ze niet meer levert (gelukkig).

Als je op zich tevreden bent met je usb modem is het een keuze die je zelf moet maken.Wellicht heeft het aanbod van Emule ook invloed maar ik zou j adviseren eerst even een mailtje naar Planet te sturen met de vraag of de Firewall bij jou geactiveerd is .

naar mijn mening ethernet altijd beter natuurlijk.. en niks mis met xp sp2 hoor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan