Poorten openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

PHPsnaputnie

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2007
Ik heb via de officiële site van World of Warcraft WoWinstaller-downloader.exe (of zoiets) gedownload, en ik heb het geopend, dus ik dacht dat hij begon te downloaden maar er stond dat het niet kon waarschijnlijk door een firewall, dus ik heb mijn firewall uitgeschakeld maar hij deed het nog steeds niet, ik heb op andere forum gevraagd en daar zei iemand dat ik wat TCP of UTP poorten moest openzetten, maar u is mijn vraag hoe gaat dat???
Ik heb geen router, maar een modem (heb geen draadloze internet)

haha dat is extra makkelijk als je geen router hebt, dan hoef je alleen in je windows firewall te openen

Werk je met XP of Vista

Als je ff zegt dan leg ik binne 10 sec uit

mvg

weet je de poort nummers van het spel, dat moet je eerst weten

Als je poortnummer weet:

Ga naar start / mijn netwerklocaties zie je staan, klik met rechtermuisknop erop dan eigenschappen / je ziet een pctje / klik met rechtermuisknop op pctje / eigenschappen / geavanceerd / instellingen / uitzonderingen / poort toevoegen .

bij naam: naam van het spel

poortnummer: poortnummer van het spel

en dan TCP en dan oke

Nu doe je nog keer poort toevoegen, alles gewoon hetzelfde maar nu doe je UDP aanvinken en dan oke

Nu herstart je je pc

en zeg ff of alles gelukt is en dat alles het doet

mvg

Ik heb gedaan wat je zegt, maar hij doet het nog steeds niet :(.
Wat moet ik nu??

Laatst bewerkt:
dan heb je het fout gedaan, maak is een screenshot van waar je alles moet invullen

Alsjeblieft:

poorttoevoegente4.png

Nog een vraagje.
Maakt het wat uit als mijn Windows Firewall uitstaat?

en heb je daarna nog een keer gedaan poort toevoegen en de rest hetzelfde en toen udp aangevinkt?

Windows firewall kan je beter aan laten.

zitten er trouwens meer pc in het netwerk, dus als je doet:

Ga naar start / mijn netwerklocaties zie je staan, klik met rechtermuisknop erop dan eigenschappen / je ziet een pctje staan of zie je er meerdere?

mvg

Laatst bewerkt:
Ja daarna heb ik nog een keer gedaan poort toevoegen en de rest hetzelfde en toen UDP aangevinkt. Ik zie meerdere pc's, ik had er maar eentje gepakt en toegevoegd

Ik heb gekeken bij de andere maar daar staat ie al bij

dan weet ik het ook niet meer, maar weet je zeker dat je geen router hebt, ook al denk je van niet doe dit is voor de grap, mischien krijg je tog een pagina, Zeg ff als je een pagina krijgt!

om in je router menu te komen doe je het volgende

Ga naar start -> uitvoeren
typ daarin cmd en druk op enter
dan krijg je een zwart schermpje, typ daarin ipconfig en druk op enter
vul nu het adres dat bij "Standaardgateway" staat in in je browser, en
vul het wachtwoord gebruikersnaam
in (meestal is gebruikersnaam en wachtwoord admin)
dan moet je normaal een pagina van je router krijgen

dan wee ik ook niet, het hoort gewoon te kunne, is het wel de goede poort??
en gebruik je nog een firewall?
daar moet je ook toelaten

mvg

Ja het is de goede poort want het staat op de site van het spel.
Mijn firewall is uitgeschakeld...
En mijn antivirus wou hem blokkeren maar ik heb dat doorgelaten, dus daar kan het niet aan liggen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan