Poorten Openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bart21

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2008
Berichten
5
hallo,
ik wil mijn poorten open zetten voor te hosten bij een spel alleen ik kom niet in mijn router
ik weet mijn router naam wel en nummer ervan enz.. maar ik heb al in het web gedaan enz.. maar weet de gebruiksnaam niet en wachtwoord dus kan ik er niet in weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen ?

gr. bart
 
Bij de meeste routers is het wachtwoord: admin en de username ook admin....
Bij Netgear is de username admin en het wachtwoord password
 
om in je router menu te komen doe je het volgende

Ga naar start -> uitvoeren
typ daarin cmd en druk op enter
dan krijg je een zwart schermpje, typ daarin ipconfig en druk op enter
vul nu het adres dat bij "Standaardgateway" staat in in je browser, en
vul het wachtwoord gebruikersnaam
in (meestal is gebruikersnaam en wachtwoord admin)
dan moet je normaal een pagina van je router krijgen

Als het echt geen admin admin is, zoek dan eventjes op wat voor router + de versie van je router (dit staat vaak zelf op je router) dan kan ik je verder helpen.
 
ja heb ik gedaan ik heb het nog niet opgezocht maar ik ga zoeken en dan zie ik wel of die het doet
 
sorry jongens ik heb een switcher en dat is geen router ik had het fout alleen ik wil bij een spel server zijn en nu kan dat niet maar zou ik dan misschien de router er bij kunnen zetten dat het eerst naar de switcher gaat en dan naar de router en dan naar de pc zou ik dan wel de poorten open kunnen zetten ?
gr. bart
 
wij hebben poorten open staan alleen nu kunnen we niet vinden welke poorten er open moeten staan voor een server dus misschien weet iemand dat ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan