ik ben al dagen bezig om de poorten voor bitcomet open te zetten.
vanalles geprobeerd.
daarnaast heb ik portforwarding gedaan. als ik bitcomet laat draaien zegt ie dat de poort gebruikt wordt, als ik bitcomet uitzet zegt hij dat de poort ofline is.
De laatste 3 cijfers van mijn ipadres zijn afwijkend van het standaardgateway, ik benoem dit om dat de 3 laatste cijfers die bij Bitcomet staan ook weer afwijkend zijn van de bovengenoemnde ip adressen.
ik heb een kpn experiabox gekoppeld aan een linksys router.
linksys router al losgekoppeld en de kabel direct op kpn aangesloten ook hier vanalles geprobeerd via de router van kpn zowel ip adres dat zichtbaar wordt bij CMD als standaardgateway ipadres als het ip adres dat bitcomet weergeeft. dat maar ook dit mocht niet baten.
kpn weer op linksys aangesloten de router van linksys geprobeerd hetzelfde gedaan als bij kpn (alle 3 de IP adressen ook dit helpt niet.
Bitcomet gedeinstalleerd opnieuw geinstalleerd ook dit helpt niet.
andere listenpoorten geprobeerd ook dit helpt niet.
ik ben nou zover dat:
TCP en UDP poorten staan open bij bitcomet
UpNP staat ook toegevoegd bij.
Lan is een ander ip adres als Wan
Wan ip adres is het adres dat bitcomet rechts onderaan laat zien
hoe kan ik alles weer terugzetten?
en hoe kan ik de poorten openkrijgen?
vanalles geprobeerd.
daarnaast heb ik portforwarding gedaan. als ik bitcomet laat draaien zegt ie dat de poort gebruikt wordt, als ik bitcomet uitzet zegt hij dat de poort ofline is.
De laatste 3 cijfers van mijn ipadres zijn afwijkend van het standaardgateway, ik benoem dit om dat de 3 laatste cijfers die bij Bitcomet staan ook weer afwijkend zijn van de bovengenoemnde ip adressen.
ik heb een kpn experiabox gekoppeld aan een linksys router.
linksys router al losgekoppeld en de kabel direct op kpn aangesloten ook hier vanalles geprobeerd via de router van kpn zowel ip adres dat zichtbaar wordt bij CMD als standaardgateway ipadres als het ip adres dat bitcomet weergeeft. dat maar ook dit mocht niet baten.
kpn weer op linksys aangesloten de router van linksys geprobeerd hetzelfde gedaan als bij kpn (alle 3 de IP adressen ook dit helpt niet.
Bitcomet gedeinstalleerd opnieuw geinstalleerd ook dit helpt niet.
andere listenpoorten geprobeerd ook dit helpt niet.
ik ben nou zover dat:
TCP en UDP poorten staan open bij bitcomet
UpNP staat ook toegevoegd bij.
Lan is een ander ip adres als Wan
Wan ip adres is het adres dat bitcomet rechts onderaan laat zien
hoe kan ik alles weer terugzetten?
en hoe kan ik de poorten openkrijgen?