Poorten opzetten bij Sitecom WL-025

Status
Niet open voor verdere reacties.

ricardovw

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2000
Beste mensen, als ik poorten open wil zetten bij Sitecom WL-025 volg ik vele tutorials via internet. Het is ook niet zo moeilijk maar het moet via de knop ADVANCED in het menu en dan bij VIRTUAL SERVERS, maar het probleem is dat als ik die knop VIRTUAL SERVERS indruk dat het kei en kei lang duurt voordat hij die pagina laad, en uiteindelijk nooit op de pagina komt. Ik kan verder alle instellingen veranderen alleen niet bij het gedeelte van VIRTUAL SERVERS komen. Dan gaat het internet ook weer even uitliggen enzo.

Heel raar, maar ik kan dus gewoon die functie niet gebruiken?? Iemand een oplossing??

Alvast bedankt:thumb:

misschien even je pc opnieuw opstarten je router even een tijdje uit en dan opnieuw ('t is te proberen)

al vele malen geprobeerd. Ik snap wat je bedoelt, dat ik ook altijd het eerst wat ik probeer, maar helaas geen succes!

Bedankt voor je reactie, misschien andere oplossing?
:rolleyes:

kan je niet je router opnieuw installeren / afstellen? Of de 'reset' knop als hij die heeft.

ja ik snap het ook echt niet... heel vreemd.. denk dat er geen oplossing is! misschien wel een fout bij WL-025 type ofzo

Een oplossing van je probleem heb ik niet maar wel een paar suggesties.
Verwijder eens alle tijdelijke bestanden en de geschiedenis.
Nog een optie:
Misschien de nieuwste firmware versie van je router installeren?
Is er ook een viruscanner of firewall die het zaakje kan tegen houden?
Zet anders deze eens tijdelijk uit.

Hoop dat je er wat aan hebt. :)

nee helaas, het probleem blijft... het is heel vreemd. Lijkt net of netwerk/internet vastslaat op het moment dat die pagina laadt!

:S

Wat ik nog kan bedenken is:
Probeer het eens met een ander browser (Opera of Firefox).
En heb je nog de nieuwste firmware kunnen installeren?
Dat kan ook nog een oplossing bieden.

Verder gaat het surfen goed?
Daar ondervind je geen problemen mee?

Geen enkel probleem nergens mee... alles werkt perfect. Ook kan ik alle instellingen bereiken van de router. Alleen dat gedeelte begint vast te lopen als ik dat wil openen. Iets wat vreemd blijft :(

Bedankt voor de tip... zal eens kijken :)

Is grappig heb kortgeleden zelfde router overgenomen van maatje......precies maar dan ook precies hetzelfde probleem. Kom er niet uit. Ben jij nog verder gekomen????:p

Nee het blijft... heel vaag. Ik denk gewoon fabrieksfout ofzo!

Kom er niet uit.......
Als je het opgelost heb hoor ik het graag.

ik weet niet of dit te laat is maar
het antwoord is firmware upgraden.
Dit heb ik ook gehad met de WL-106
Upgraden is niet geheel zonder gevaar: je moet t proces ieg niet onderbreken.
suc6

Oplossing

Ben eruit!! Alles werkt weer als een zonnetje. Had de firmware optie ook al geprobeerd......gaf echter geen verandering! Wat wel bleek te werken was een harde reset. Knop ingedrukt houden spanning eraf.....spanning er weer op en 2 maal lampje rood groen knipperen reset knop weer los. Toen weer ff alles opnieuw ingesteld en hupsakeeeee alles weer perfekt. Software foutje ofzo......succes. En laat ff weten of het bij jou ook is gelukt!!:thumb:

proficiat, bij mij is het pas gelukt na upgraden firmware,
dat is alweer vrij lang geleden. sindsdien geen problemen meer mee.
ciao

Hey bij mij lukt het upgrade niet
Ik krijg de volgende error....

error.jpg

Terwijl ik zeker weet dat ik paswoord goed heb ingevoerd. Ook al raar dat er staat. Paswoord van WL-018 terwijl ik een WL-025 heb.

Weten jullie iets?

Beste
ik kan me niet herinneren ook maar ergens een password in te hoeven vullen???
Je moet de firmware downloaden van Sitecom.
Precies de instructies volgen.
Er wordt dan ook gewaarschuwd dit proces niet te onderbreken+het is riskant en kán ook mis gaan.
Ik hoop niet dat je je router opgeblazen hebt, want dat hoort tot de mogelijkheden. Veder hoop ik niet dat je de firmware van een andere router hebt, want dat lijkt me niet bevorderlijk.
Probeer anders de procedure gewoon opniew, maar zorg eerst dat alle password-opties in die router uitgeschakeld zijn, dat bemoeilijkt volgens mij het proces.
succes en veel sterkte

Laatst bewerkt:
Ja het is eindelijk gelukt.... maar nu nog mijn poorten open zetten, hoe doe ik dat??

Alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan