pop.kpnplanet.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

marionderksen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 nov 2007
Hoihoi...

Sinds gisteren krijg ik opeens bij het aanmelden bij outlook een extra aanmeldschermpje van pop.kpnplanet.nl...
Als ik hier mijn gebruikersnaam en wachtwoord invoer dan nog opent hij outlook niet. Het aanmeldscherm blijft terug komen en klik ik het weg dan krijg ik deze foutmelding:

Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'pop.kpnplanet.nl', Server: 'pop.kpnplanet.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR Logon failure: unknown user name or bad password.', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

Kan iemand me hier ajb mee helpen?

Alvast bedankt.

Marion

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb alle gebruikersnamen en wachtwoorden al geprobeerd, van 'mijn KPN' en van het e-mailaccount. Niets lukt.

Indien je ook niet in de webmail kan komen, dan kan je het beste planet bellen en vragen om een wachtwoord reset, dat je wachtwoord weer teruggezet wordt naar het originele wat je hebt gekregen aan het begin.

Dat is vervelend maar deze stamt uit 2007. Je mag dus zelf een vraag starten. Bovendien is het niet gewenst om in iemand anders zijn vraag jou probleem aan de orde te stellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan