pop servers outlook express elke keer veranderd. :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

paniekfreak

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2003
Hai allemaal

Ik heb een behoorlijk irritant probleem. Elke keer als ik mijn laptop opnieuw aan zet of opstart zijn de pop servers binnen outlook express veranderd. :(
Ik had al gezocht en daar stond dat het aan je spam filter zou liggen, maar zelfs als ik mijn spamfilter uit heb staan worden die servers veranderd. :(

Het vreemde is dat voordat ik een totale systeemherstel (terug naar fabrieksinstellingen) heb gedaan ik dat probleem nooit had.
Het is behoorlijk irritant om elke keer alle pop servers opnieuw te moeten instellen. Wie o wie kan mij helpen dit probleem op te lossen?

Alvast bedankt
Corina

Ik weet dat je virusscanner het probleem is maar ben nog op zoek naar het topic waarin dat ook voor kwam...
Het is hoe dan ook op te lossen met een andere scanner maar of je dat wil is een tweede.

Ik weet dat je virusscanner het probleem is maar ben nog op zoek naar het topic waarin dat ook voor kwam...
Het is hoe dan ook op te lossen met een andere scanner maar of je dat wil is een tweede.

Ik wil liever geen andere scanner nemen. Ten eerste werkt deze goed en handig en daarbij komt dat ik een 3 jarig abo van mcafee kreeg bij mijn laptop en het is zonde om die niet te benutten.

groetjes
Corina

Lijkt mij meer een spyware kwestie.
onlangs hetzelfde probleem gehad bij een klant.
Die pc zat zo vol met virussen en spyware, dat ie uiteindelijk werd geformatteerd.

Heb gescanned op spyware met AVG, maar ook dat kon het probleem niet oplossen.
Inmiddels heb ik het probleem wel weten op te lossen en geef hier een mogelijk oplossing voor mensen die in de toekomst tegen hetzelfde probleem aan lopen.

Ik heb gewoon eerst Spamfilter van McAfee gedeïnstalleerd en daarna geïnstalleerd. Ik kreeg (vorige keer wel?) geen vraag om hem in mijn outlook te intergreren, maar als je die vraag wel krijgt zou ik dat niet doen.

Oke nu wordt mijn mail niet echt meer op spam gecontroleerd, maar aangezien dat ik bij de verschillende mail accounts dat online (via webmail) kan doen vind ik dat geen probleem.

Groetjes
Corina

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan