Pop star academy

Status
Niet open voor verdere reacties.

Channiej16

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2005
Hey,

Ik heb pas geleden het spel pop star academy gekocht, maar kom niet verder dan het begin van het opstarten. Als ik opstart komt er een bericht over een "key" die ik in moet voeren. Ik weet niet welke key het is. Ik heb al van alles geprobeerd maar niets is goed. Kan iemand me de ""key" geven of me helpen? Hartstikke bedankt!
-x-

Staat de installatie key niet in/op het hoesje?

Staat de key niet aan de binnenkant van het boekje?
Wat zegt de handleiding over de installatie?

Er staat geen key op het hoesje en ook niet aan de binnenkant. Er staat daar wel een woord (bijna niet te zien) maar die is het ook niet. En over de installatie wordt alleen gezegd wat te volgen als het installatiescherm niet verschijnt en dat je directX nodig hebt. Ik heb dat al dus daar ligt het ook niet aan. Ik wordt er niet goed van! Andere ideeen?

Terug naar de winkel en vragen waar de key is gebleven

Haj. nou is mijn probleem opgelost met de key, bedankt trouwens...maar nu is er nog een ander probleem.
Als ik een huis wil bouwen, is er alleen maar een zwart beeld te zien, en zie ik dus niet wat ik doe. Hoe kan ik dit veranderen?
thnx. -x-

Geplaatst door Channiej16
Haj. nou is mijn probleem opgelost met de key, bedankt trouwens...maar nu is er nog een ander probleem.
Als ik een huis wil bouwen, is er alleen maar een zwart beeld te zien, en zie ik dus niet wat ik doe. Hoe kan ik dit veranderen?
thnx. -x-

hee wat is de key dan?
want ik heb het spel ook en ze hebben het boekje erbij mij niet eens ingedaan
alvast bedankt
x

Als de key er niet bij zit, dan moet je teruggaan naar de winkel en het zeggen. Wel de bon laten zien natuurlijk. Ik moest daarna naar een andere winkel om hem daar af te halen, maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze hem gewoon nog in die winkel hebben. xxx

Als de key er niet bij zit, dan moet je teruggaan naar de winkel en het zeggen. Wel de bon laten zien natuurlijk. Ik moest daarna naar een andere winkel om hem daar af te halen, maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze hem gewoon nog in die winkel hebben. xxx

wat is de key bij jou dan?
want ik heb het al bij die winkel gevraagd en ze helpen me niet verder, want de bon was verlopen

wat is jou key nouhouu :P ik moet dit op mn nichtjes computer installeren dus het zou fijn zijn als je hem even geeft ^^

Ik heb de key hier niet want die ligt bij mijn vader. Alleen daar mag ik spelletjes installeren. En die zie ik pas weer over 4 weken. Maar die man in de winkel zei dat alle keys anders waren..

Geplaatst door gast0509

wat is de key bij jou dan?
want ik heb het al bij die winkel gevraagd en ze helpen me niet verder, want de bon was verlopen

Dan vraag je maar bij de leverancier. Wat jij doet is een verkapte warez request. Een serial mag 1x gebruikt worden

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan