PoP The Setting Sun

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xalted One

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2003
Dit is deels een spoiler, maar het is nodig om te laten weten waar ik precies ben.

OK, mijn probleem is dit level. In dit level zie je op een gegeven moment Farah langs monsters rennen en kruipt dan door een kier in de muur van The Tower of Dawn. Zodra je de brug overgaat stort hij in en dan moet je tegen die monsters vechten. Zodra je ze hebt uitgeschakeld heb je aan de rechterkant van de toren een fontein om te healen. Aan de linkerkant kan je over de muur springen om te saven. Dan moet je weer op diezelfde muur klimmen, dan op de paal en dan van vlaggenstok tot vlaggenstok zwaaien. Een stuk van de muur brokkeld af waar dus een 'ledge' ontstaat. Je moet dan voor die ledge gaan hangen en springen. Dan pak je de ledge erboven en dan moet je terugspringen. Daar is een stellage van hout. Dan moet je oversteken. Dan kom je op een klein platform. Dan moet je wallrunnen naar het volgende platform. En dan nog naar de volgende. Dan moet je weer over een houten balk balanceren. Dan sta je bij een kleine toren ongeveer in het midden van de hoogt. De bedoeling is om dus te walljumpen naar boven. De eerste 3 sprongen lukken wel, maar daarna veranderd de camera, dus ook de movetoetsen die je moet gebruiken... Ik heb het denk ik wel 20x geprobeerd. Walljumpen is niet moeilijk, maar wel als de camerastand in een keer veranderd. En dan moet je weer bij het save punt beginnen wat makkelijk is maar vrij lang duurt. En je kan niet rewinden omdat je de dagger of time niet meer hebt.

Heeft iemand een suggestie op dat punt bij het walljumpen met die camera?

bvd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan