pop-up AD microsoft IE

• Onderwerp starter Onderwerp starter kenzo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kenzo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 jun 2004
Is er iemand die dit ook al gehad heeft en mij kan zeggen hoe hij dat verwijdert heeft?Ik krijg telkens pop-ups en bovenaan staat er dan AD Microsoft Internet Explorer en het is meestal zo iets als winner free sony dvd player en ook om screensavers te downloaden en soms komt er warning microsoft internet explorer dan staat er dat je u pc kan laten scannen op spyware wanneer ik dan op yes klik kom ik op www.noadwarenow.com .Heb ad-aware en spybot maar dat helpt niet het komt altijd terug . Is er dan niemand die dit ook al gehad heeft?En het is mij opgevallen dat de pop-up er komt na ong.3 keer de startpagina te openen en terug te sluiten.

Laatst bewerkt:
Laat allereerst je PC op Spyware/Adware/Malware en dergelijke troep scannen met de volgende programmaatjes: Ad Aware en/of Spybot Search en Destroy. Als het probleem er dan nog steeds is, moet je een HijackThis Log plaatsen op het forum.

Hoe plaats ik een HijackThis Log op het forum?

Dat doe je door naar de volgende pagina te gaan: Helpmij tegen spywareoffensief deel 5

Op deze pagina moet je de eerste post goed doorlezen, als je de instructies uitgevoerd hebt die daar staan en je je log gereed hebt, moet je op ”Reageer op Bericht” drukken. Dan wordt je log geplaatst en zullen de experts er zo gauw mogelijk naar kijken.

Plaats je log dus in datzelfde onderwerp en open niet zelf weer een nieuwe!!!

Lees het begin van dit topic eens door en voer het uit: klik-->Helpmij tegen spyware offensief deel 5<-- Mocht na gebruik van AdAware en/of Spybot het probleem blijven (en dat is dus zo) plaats dan ALDAAR ook een Hijack This Log, dus niet hier, staat allemaal beschreven hoe je een en ander moet gebruiken, experts helpen je vervolgens verder.

Aangezien je Spybot en Ad Aware al gedraaid hebt kun je meteen een HijackThis logje plaatsen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan