Pop-up bericht tonen bij elke pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomasje

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2007
Beste forummers,

Een website die ik beheer heeft 370 pagina's (artikelen) inclusief de home-pagina. Ik wil alle bezoekers, ook die welke via een zoekmachine niet op de home-pagina maar een andere pagina belanden, 1 keer een pop-up bericht tonen. Ik heb al wel een script geinstalleerd die het doet bij het bezoeken van de home-pagina, maar ik vind het niet praktisch om dat script op alle pagina's te zetten. Hoe los ik dit zo eenvoudig mogelijk op?

Maak in de script een doorverwijzing naar al je pagina's. De code is overal te vinden op het internet

Maak in de script een doorverwijzing naar al je pagina's. De code is overal te vinden op het internet

Met langdurig zoeken op internet heb ik een dergelijke code helaas niet kunnen vinden. Wel diverse codes voor een pop-up op 1 pagina.

Waarmee heb je de website gemaakt? Bij zo'n groot aantal pagina's neem ik aan dat je een CMS gebruikt, en dan moet het mogelijk zijn het script in het template te zetten, lijkt me.

Deze website heb ik gemaakt en onderhoud ik met Kompozer. Ik gebruik dus geen CMS.

Beste forummers,

Een website die ik beheer heeft 370 pagina's (artikelen) inclusief de home-pagina. Ik wil alle bezoekers, ook die welke via een zoekmachine niet op de home-pagina maar een andere pagina belanden, 1 keer een pop-up bericht tonen. Ik heb al wel een script geinstalleerd die het doet bij het bezoeken van de home-pagina, maar ik vind het niet praktisch om dat script op alle pagina's te zetten. Hoe los ik dit zo eenvoudig mogelijk op?

Aanvulling/verduidelijking: ongeacht bij welke pagina een bezoeker de website binnenkomt (via een zoekmachine) moet het pop-up bericht (1x) getoond worden.

Laatst bewerkt:
Heb je niet ergens een include? Want dit betekent dus dat wanneer je een layout aanpassing hebt je het ook 300x moet aanpassen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan