pop up bij windows live

Status
Niet open voor verdere reacties.

congregatie

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2007
Hallo,

Op mijn werk hebben wij nu een nieuwe computer met windows live voor onze e-mail. Onze ict-er heeft onze mail, die via transip loopt, met een icoon op de taakbalk zo ingesteld dat wij rechtstreeks in de mail terecht komen.
Thuis heb ik upc mail die ik via live binnen haal. Prive had ik een mailbericht binnen gekregen met veel adressen die ik op het werk nodig heb. Ik dacht slim te zijn door mijn mail hier op te halen, maar toen ging de computer in de mail van mijn werk al mijn prive mail zetten en dat was niet de bedoeling. Ik heb inmiddels alles verwijderd,maar als ik nu op het icoontje van de livemail druk krijg ik eerst eenU] pop up venster voor het aanmelden bij de live mail met mijn naam. Hoe krijg ik dat venster nu weg????
Ik zou dit graag oplossen met jullie hulp dan hoef ik niet bij onze ict-er niet met de billen bloot.Bij voorbaat dank voor het weer meedenken en hopenlijk oplossen.
Groet, Maria Congregatie

Maak eens een screenshot van dat popupvenster.

screenshot pop up mail live

Ik heb een screenshot gemaakt en opgeslagen als png bestand. Ik krijg het helaas niet als bijlage in dit bericht. Kopieëren en plakken werkt ook niet.
Hoe nu verder?
Vr. groet, Maria

Sorry, ben misschien wat onduidelijk geweest. :P
Hier een animatie hoe ik een plaatje upload:

[smallIMG]http://i.imgur.com/ixkY7.gif[/smallIMG]

Over je probleem: Als je op 'Annuleren' op het venster klikt, kom je dan bij de juiste mail?

Inderdaad, als ik op annuleren druk verdwijnt het venster. Ik ben een beetje dom geweest, ik heb mij aaangemeld terwijl ik al in het live mail programma zat van mijn werk. Ik had natuurlijk mijn mail op moeten halen door eerst naar de website www.live.nl te gaan. Ik vind het nu zelf super vervelend dat dat venster komt als wij het mailprogramma openen.

[smallIMG]http://img823.imageshack.us/img823/7043/13842115.png[/smallIMG]

Ga eens daar heen (zie boven). Kijk dan of je het account van jou eruit kan gooien en van je werk toe kan voegen.

Succes.

Ik ben naar opties gegaan en daar geeft de computer aan onder accounts:

Email:
receptie klooster Brakkenstein,
standaardacccount

daaronder:
adreslijst met
active directory
NULL

Internetadressenlijstservice verisigin
directory.verising.com

Ik heb op de beide onderste eigenschappen geklikt, maar daar staat niets met mijn naam aangegeven.

Kunt u hier iets mee?

Nog even een toevoeging:

Het email account van het klooster werkt gewoon, alleen krijgen wij dat vervelende venster als wij de mail ophalen.
De live mail is zo ingesteld dat wij zonder aan te melden in de mailbox komen.

En is het standaard account een live account? Is dat 'klooster-account' standaard?

De zaak is inmiddels opgelost.
Oplossing: open windows live mail en ga naar extra>opties>tabblad verbindingen en klik op stoppen met aanmelden.

Daarna bleef het aanmeldscherm weg.

Dank voor jullie hulp en ik zet de vraag als opgelost.

Vr. groet, Maria

Dat klooster accout is inderdaad het standaard account, maar de mail wordt opgehaald via live mail omdat er geen OE meer zit in windows 7.

Het kloosteraccount is GEEN live account maar loopt via upc en is ondergebracht bij kloosterbrakkenstein.nl (transip)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan