• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Pop-up blijft tevoorschijn komen en oorzaak niet te vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

WimWest

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2018
Ik probeerde in Excel een screenshot te maken met onderstaande camera icoon:

camera.png

Screenshot is mislukt, maar nu krijg ik bij gebruik van dit werkblad (met en zonder data) elke keer de pop-up dat de afbeelding te groot is.
Na enkele keren op 'OK' gedrukt te hebben, kan ik weer verder, maar na elke handeling komt de pop=up, wegklikken met 'OK' en dan kan ik weer 1 handeling uitvoeren.

afdruk.png

Op internet gezocht, wel probleem gevonden bij andere gebruiker, zonder een oplossing.

Klembord is helemaal leeg en extra gecontroleerd via Windows Klembord wissen. Dat biedt ook geen oplossing.
Ik gebruik Office 365. in meeste gevallen offline op de desktop. Bewerk ik het bestand via het web, dan zijn die problemen er dus niet.

Alvast bedankt voor het meedenken.
Wim

Zonder het bestand te zien, of op zijn minst de code, wordt het onmogelijk. Volgens mij kun je dat wel oplossen :).

- Druk op. WIN-toets + R op je toetsenbord.
- Typ %Temp% en klik op OK.
- Verwijder alle bestanden uit de tijdelijke map.

Temp bestanden weghalen werkt ook niet, er is geen code toegepast en het bestand is simpele data, die geen invloed kan hebben op deze fout.
De tool Camera is bedoeld om een geselecteerd datagebied te kopieren, vervolgens te plaatsen en als er dan data wordt gewijzigd, wijzigt de kopie automatisch mee.
Mijn vermoeden is dat er een groot databestand op een andere plaats staat en deze vervolgens 'automatisch. update, maar het te veel data bevat.
Het reageert bijvoorbeeld ook bij het verbreden van kolommen en allerlei andere handelingen. Bij het openen van het bestand komt de pop-up verschillende keren achter elkaar op en daarna verdwijnt deze met een enkele klik op Ok.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan