POP-UP killers

Status
Niet open voor verdere reacties.

j.stoltenkamp

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jan 2004
Hallo,

Ik heb last van POP-UPs wordt er helemaal ziek van, probeer deze nu uit te schakelen echter lukt dit niet zoals ik wil. Binnen paar minuten heb ik tig van die rot dingen. Kan iemand mij helpen aan een pop-up killer?

Of als iemand een handige tip heeft om de computer verder te beveiligen tegen dit soort vervelende berichten?

Al vast bedankt,

Geplaatst door j.stoltenkamp
Hallo,

Ik heb last van POP-UPs wordt er helemaal ziek van, probeer deze nu uit te schakelen echter lukt dit niet zoals ik wil. Binnen paar minuten heb ik tig van die rot dingen. Kan iemand mij helpen aan een pop-up killer?

Of als iemand een handige tip heeft om de computer verder te beveiligen tegen dit soort vervelende berichten?

Al vast bedankt,

Zorg eerst dat je PC spywarevrij is, dus scan met Ad-Aware en/of Spybot - Search & Destroy en plaats een HijackThis-log in het daartoe bestemde topic: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=144016 Doe precies wat daar in het eerste bericht wordt geadviseerd.

Verder zou je een pop-upkiller kunnen installeren. Welke de beste is kan ik je niet vertellen, want ik internet met Mozilla Firebird en daar zit een pop-upkiller in ingebouwd.

Of als je IE gebruikt kan je ook de toolbar van Altavista downloaden, makelijk om snel te zoeken, met een prima vertaal button (handig voor bijvoorbeeld japanse sites, je moet dan wel engels kunnen...) maar ook met een prima popup killer.
Google heeft ook een toolbar maar die schijn pas in de volgende versie een popup killer te krijgen.

Ik heb goede ervaring met een popup killer van xfx software.
Het is een standaard free popupkiller, waar je eenvoudig nieuwe popups (die hij nog niet herkent) kunt toevoegen, eenvoudig door te dubbelklikken.

Deze popup killer kun je hier downloaden.

Succes.

Geplaatst door Withaar
Of als je IE gebruikt kan je ook de toolbar van Altavista downloaden, makelijk om snel te zoeken, met een prima vertaal button (handig voor bijvoorbeeld japanse sites, je moet dan wel engels kunnen...) maar ook met een prima popup killer.
Google heeft ook een toolbar maar die schijn pas in de volgende versie een popup killer te krijgen.
in de toolbar van google zit ie al lang in ... ik gebruik no-ads, freeware en zeer handig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan