heb sinds kort last van allerlei pop ups
Ik heb deze aanwijzigen gevolgd op de virushelp homepage
2 - Installeer alle essentiële updates voor Windows.
3 - Download, installeer en update Spybot. Laat vervolgens alle gevonden problemen verwijderen.
4 - Download, installeer en update Ad-Aware. Laat vervolgens alle gevonden problemen verwijderen.
5 - Download en installeer CoolWebShredder. Laat het programma alle gevonden problemen verwijderen.
6 - Download de nieuwste versie (1.99.0) van HijackThis en sla het op in een eigen map. Open het bestand en haal onderaan het vinkje weg wat bij de regel 'Don't show this frame again when I start HijackThis' staat. Klik vervolgens op de knop 'Do a systemscan and save a logfile' en sla het logbestand op. Plaats het logbestand dan op één van de volgende pagina's met daarbij een duidelijke omschrijving van het probleem zodat degenen die daar zitten je op een goede manier kunnen helpen:
Het logbestand voeg ik toe.
Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 21:26:54, on 28-5-2006
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)
Wie kan mij van dit l;astige probleem afhelpen?
Groet
Ik heb deze aanwijzigen gevolgd op de virushelp homepage
2 - Installeer alle essentiële updates voor Windows.
3 - Download, installeer en update Spybot. Laat vervolgens alle gevonden problemen verwijderen.
4 - Download, installeer en update Ad-Aware. Laat vervolgens alle gevonden problemen verwijderen.
5 - Download en installeer CoolWebShredder. Laat het programma alle gevonden problemen verwijderen.
6 - Download de nieuwste versie (1.99.0) van HijackThis en sla het op in een eigen map. Open het bestand en haal onderaan het vinkje weg wat bij de regel 'Don't show this frame again when I start HijackThis' staat. Klik vervolgens op de knop 'Do a systemscan and save a logfile' en sla het logbestand op. Plaats het logbestand dan op één van de volgende pagina's met daarbij een duidelijke omschrijving van het probleem zodat degenen die daar zitten je op een goede manier kunnen helpen:
Het logbestand voeg ik toe.
Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 21:26:54, on 28-5-2006
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)
Wie kan mij van dit l;astige probleem afhelpen?
Groet
Laatst bewerkt door een moderator: