pop-up reclame

Status
Niet open voor verdere reacties.

ringo1

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2011
beste,
ik weet niet of het hier goed staat, anders moet het maar verplaatst worden

sinds gisteren krijgen we telkens een pop-up vester te zien telkens we naar een site surfen de reclame komt van
eggdepo.com weet iemand hoe ik dit kan stoppen?

grtz

1.Junkware Remove Tool by Thisisu
Download JRT naar het bureaublad
Sluit alle openstaande vensters.
Rechtsklik op JRT en selecteer als Administrator uitvoeren!(Windows Vista en hoger)
Eventuele infecties worden automatisch verwijderd.

2. AdwCleaner
Download AdwCleaner by Xplode naar het bureaublad.
Sluit alle openstaande vensters.
Windows Vista en hoger Rechtsklik op AdwCleaner en selecteer als Administrator uitvoeren!
Klik vervolgens op Delete.
Klik bij AdwCleaner – Information op OK.
Klik bij AdwCleaner – Restart Required op OK.

Dat tijdens de aktie de snelkoppelingen verdwijnen, is normaal.

Misschien goed bedoeld maar dat helpt niet,het is een kwestie van vinkjes weghalen

Chrome.jpg

JTR heb ik geprobeerd maar dit heeft niets geholpen, ook zijn er woorden op site's als je erop gaat staan dat er een pop up vester tevoorschijn komt, ik heb een scan gedaan met malwarebytes, maar dit heeft ook niet opgelost. welk vinkje bedoel je Arretje?

AdBlocker plus werkt bij mij prima, houdt alles tegen!
Hoi,

Wanneer de pop-ups worden veroorzaakt door adware of andere potentieel ongewenste programma's zal een "AdBlocker" geen oplossing zijn aangezien ongewenste pop-ups van adware op de computer niet worden geblokkeerd.
De pop-ups van eggdepo.com zijn afkomstig van een adware gerelateerd programma op deze computer, en deze heb ik laatst nog zelf getest.

http://malwareinfo.nl/eggdepo-com-pop-ups-verwijderen-oplossing/

Om deze adware te kunnen verwijderen is er een diepere analyse van het systeem nodig, alleen mogen hier op Helpmij geen logbestanden meer worden behandeld.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan