Pop up van een andere site

Status
Niet open voor verdere reacties.

vera1700

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2002
Beste mensen,

De website van mijn Bed and Breakfast heb ik in Flash CS3 gemaakt.
Ik heb iets gedaan en ik weet niet wat maar ineens krijg ik elke keer een pop up van weekendhotel.nl als ik op de knop 'reserveren' druk. Dit gebeurt op elke swf pagina.

Wat ik graag wil is gewoon op de pagina van Reserveren onderaan een knop in de tekst maken met een link naar weekendhotel.nl. Daar staat nu alleen tekst, geen knop aangemaakt.

Zou iemand me kunnen helpen en me vertellen wat ik verkeerd heb gedaan?
Mijn website is www.van-nacht.nl ( Guesthouse Vannacht ).

Alvast bedankt,
groeten Vera

Beste mensen,

De website van mijn Bed and Breakfast heb ik in Flash CS3 gemaakt.
Ik heb iets gedaan en ik weet niet wat maar ineens krijg ik elke keer een pop up van weekendhotel.nl als ik op de knop 'reserveren' druk. Dit gebeurt op elke swf pagina.

Wat ik graag wil is gewoon op de pagina van Reserveren onderaan een knop in de tekst maken met een link naar weekendhotel.nl. Daar staat nu alleen tekst, geen knop aangemaakt.

Zou iemand me kunnen helpen en me vertellen wat ik verkeerd heb gedaan?
Mijn website is www.van-nacht.nl ( Guesthouse Vannacht ).

Alvast bedankt,
groeten Vera
ik zie geen pupops hoor

Bij mij wel. Als ik bijvoorbeeld eerst naar Faciliteiten ga. En vervolgens op Reserveren klik. Dan verschijnt gelijk in een nieuw venster de site van Weekendhotel.nl.

heb ik net een heel verhaal zitten typen, druk ik hem weg :p

Afijn,
ik heb dus even op een andere computer gekeken waar ik minder nek krampen en sjago van word.. en ik merkte inderdaad op dat er nieuwe venster opende geen pupop!

Ik ben niet helemaal into flash maar ik kan er wel het 1 en andere over vertellen..
het lijkt erop dat je in de code een script niet goed heb ingestelt. (met flash kan ik niet even 1, 2, 3. in de code kijken, dus ik gok het.)

Komt dit je bekent voor? Dit is de juiste code om een knop/link in dezelfde venster te openen.
sshot1ak.png

Misschien moet je even onder die menu knop kijken of daar misschien niet een 2e link achter verscholen zit.

hoop dat dit je helpt

Laatst bewerkt:
Jij ook al?! Had ik net ook al.....
Bedankt voor je reactie maar de enige geturl die ik heb ingevoerd is op de indexpagina. Helemaal onderaan het stippelkader. Aangesloten bij:...... enz. En volgens mij heb ik dat ook wel goed gedaan want dat heeft altijd goed gewerkt. Als je op die Bed and Breakfast Nederland link of Weekendhotel link klikt dan popt er nw venster op. Zoals ik ook graag wil. Script ziet er zo uit.

on (release) {
getURL("http://www.bedandbreakfast.nl", "_blank");
}

Ik heb net alle oude knoppen 'reserveren' verwijderd en een nw aangemaakt. Dit doe ik met loadmovie zodat die linkt naar een andere swf. Script ziet er zo uit.

on (release) {
loadMovieNum("reserveren.swf", 0);
}

Het script van alle andere knoppen zoals kamer, faciliteiten, ontbijt, prijzen en locatie zien er precies zo uit. Toch doe ik iets verkeerd of zie ik iets over het hoofd. Want heb net alles opnieuw geupload maar weekendhotel blijft oppuppen als ik 'reserveren' klik.

Hopelijk kun je me nog wat tips/advies geven.
Thnx, Vera

ik heb zowiezo begrepen dat die link moet openen in een nieuw venster?

ja ik vind het ook vreemd...
en als je die knop reserveren nou eens weg haalt en een kopie van bijvoorbeeld prjizen er neer zet. Even de link ernaar toe veranderen...

Okay, ik heb op de indexpagina de knop ontbijt gekopieerd en eerst gewoon de link naar ontbijt laten staan om te checken. Geupload en alles deed het gewoon zoals het hoort. Toen heb ik de link veranderd in reserveren.swf en weer geupload. Plop weer dat weekendhotel.
Er zit dus iets fout in die pagina reserveren lijkt wel. Je zei eerder iets over een verscholen tweede link. Ik zou niet weten waar ik die kan vinden??? Zou dat het nog kunnen zijn?

En als ik nou 's de pagina ontbijt kopieer en daar reserveren van maak. Tekst even kopieren.
Zou dat werken?

Laatst bewerkt:
JAAAAAAAAAA HET IS GELUKT!!!
Ik heb gewoon de ontbijtpagina gewoon gekopieerd.
Nu nog alles ff netjes centreren. Dan is het weer klaar.
Bedankt voor je advies.

Groet Vera

Oh ik had je nw reactie nog niet eens gelezen.
Maar hoeft dus niet meer :)
Thnx!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan