Hoi iedereen
mijn vraag is als volgt: ik zou graag een popup laten verschijnen ( via een macro wrs)
wanneer de vervaldatum(maturity date) is bereikt/overschreden, dit van ELK product afzonderlijk (en elke keer opnieuw zolang de vervaldatum niet wordt aangepast)
Dit is volgens mij te doen via een (wrs) vrij gemakkelijke macro.
Doch heb ik reeds 2 forums volledig doorzocht, en toch zijn het altijd net iets andere VBA-codes ( die van verjaardagspop-up-, die van na 1 jaar verstreken te zijn om te hoeven bellen, ...)
Vermits ik een leek ben in deze materie (Sportkotter van opleiding
) kan ik die codes niet aanpassen (alhoewel ik al gans de dag ( en bijna nacht) bezig ben geweest het toch te proberen
(kwestie van proberen bij te leren).
Ik weet dat de meesten onder jullie zullen afkomen met een 'voorwaardelijke opmaak' , en dit heb ik dan ook reeds gedaan in mijn echte bestand ( met 3 verschillende kleuren naarmate de vervaldata dichter kwamen)
In bijlage mijn vereenvoudigd bestand
Alvast bedankt indien je me op de juiste weg kan zetten. :thumb:
mijn vraag is als volgt: ik zou graag een popup laten verschijnen ( via een macro wrs)
wanneer de vervaldatum(maturity date) is bereikt/overschreden, dit van ELK product afzonderlijk (en elke keer opnieuw zolang de vervaldatum niet wordt aangepast)
Dit is volgens mij te doen via een (wrs) vrij gemakkelijke macro.
Doch heb ik reeds 2 forums volledig doorzocht, en toch zijn het altijd net iets andere VBA-codes ( die van verjaardagspop-up-, die van na 1 jaar verstreken te zijn om te hoeven bellen, ...)
Vermits ik een leek ben in deze materie (Sportkotter van opleiding

Ik weet dat de meesten onder jullie zullen afkomen met een 'voorwaardelijke opmaak' , en dit heb ik dan ook reeds gedaan in mijn echte bestand ( met 3 verschillende kleuren naarmate de vervaldata dichter kwamen)
In bijlage mijn vereenvoudigd bestand
Alvast bedankt indien je me op de juiste weg kan zetten. :thumb: