Pop-up zonder dat je he mak nvergroten of kleine

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin71239

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2008
Hallo ik ben bezig met een site.
maar ik wil een pop-up van 400X500
Hoe doe ik dit je mag hem niet kunnen vergroten of verkleinen :S

Groetjes,

Erwin

google eens op javascript window.open. Echter, de nieuwe(re) browsers hebben geloof ik een optie dat de gebruiker zowiezo alles kan resizen.

Hoi erwin71239,
Dan is de pop-up alleen zichtbaar als je ergens met de muis op staat, komt de pop-up niet in een apart window, en hoeft de pop-up ook niet apart uitgeklikt te worden na bezichtiging. Geen javascript, wel css.
En het pop-up "venstertje" is niet resizable. :)

Kiest u maar!
CSShunter

Als aanvulling op Goeroeboeroe:
Hé, ligt je site er even uit? Net zo nieuwsgierig! ;)

Met vriendelijke groet,
CSShunter

97 hele lelijke woorden. Dat gebeurt natuurlijk altijd als je net 'n link neerzet.
't Is maanden goed gegaan, maar gisteren en vandaag zijn er kennelijk regelmatig problemen. Terzijde enige schaamteloze opschepperij: álle pop-ups op die hele site bestaan alleen uit css/html (en afbeeldingen soms, natuurlijk).

Site van de hoster: De Server novem is niet meer te bereiken, hier zijn we momenteel mee bezig. We proberen de server zo snel mogelijk weer online te hebben. Onze excuses voor het ongemak.

Laatst bewerkt:
97 hele lelijke woorden.
Ach, het heeft misschien met de tijd van het jaar te maken. Twee dagen geleden was de server van mijn provider inclusief 3 van de sites die ik in beheer heb ... gehackt. Ook leuk! - Ik had maar één heel lelijk woord nodig, maar dat was dan wel schaamteloos kamervullend. :D
[Edit]Ze zouden ook koffie voor het ongemak moeten schenken, net als de NS. ;)[/edit]

Laatst bewerkt:
Koffie? Via internet? Kan dat al? De techniek staat toch voor niets!

(Dit gaat wel 'n beetje heel erg offtopic, maar goed, de vraag is al beantword, en anders ga ik vast op m'n kop krijgen van 'n mod...)

Heb je er wel 'ns over gedacht in de politiek te gaan? Prachtig antwoord waarmee je alle richtingen tevredenstelt en (nog) niets kiest :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan