Pop-up's à voloté !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yoshi

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Berichten
171
Bon,

Eigen schuld, dikke bult. Maar ik heb het zitten. Pop-up's naar hartelust.

Ik dacht dat ik er vanaf was, maar nee hoor ...

Wat ik zeker weet, het heeft iets te maken met vtstu.dll. Deze stond in de lijst van invoegtoepassingen van Internet Explorer, en door deze uit te schakelen, was ik van de Pop-up's van af. Nu stonden daar nog een aantal andere bij, waarvan de uitgever niet gekend was, dus ook maar uitgeschakeld. Dit was keer op keer voldoende voor de tijd dat de PC aan staat, maar na elke restart stonden er weer andere ...

Dus gaan 'googlen' met zoekterm vtstu.dll. Via het forum van Ad-Aware een tooltje gevonden, genaamd VundoFix. Deze kon héél wat verwijderen, en andere wat ie vond en niet kon verwijderen, in safe mode kunnen verwijderen (ondermeer : ukpoavkm.exe)
In tegenstelling tot alle andere van het type *.dll, dacht ik met deze *.exe de nagel op de kop getikt te hebben. Dit tot het tooltje na ettelijke keren re-booten, niks meer vond.

Krijg nu wel bij het aanmelden een foutmelding dat een bepaalde (bewust verwijderde) dll niet geladen kan worden, maar kan ik voorlopig mee leven...

Begint het nu wel niet weer helemaal opnieuw ? Work-around van invoegtoepassingen uitschakelen nog steeds geldig, maar hoe diep moet ik nog graven om dat beestje kwijt te geraken ?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan