pop ups chello

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanri78

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2001
Berichten
498
Hello,

Sinds kort heb ik chello light, maar ik word knetter van die pop ups steeds, dan staat erboven aangeboden door chello..Broadband..maar volgens mij is het niet van hun want die sites zijn amerikaans......

ik krijg het niet weg heb ad aware gedaan alle mappen en cookies zijn weg maar het blijft om het kwartier ongeveer terugkomen....(mad).
 
Hoi,

Ik raad je een goede popupkiller aan.Kijk hierzo eens.

De tekst die jij bedoelt staat bovenin is geen spyware ofzo. Het is iets dat je provider instelt bij het installeren van hun software. Dit kan je verwijderen, maar hoe kan ik je niet vertellen. Dus even wachten op andere reactie's.

Succes.
 
Laatst bewerkt:
Heb zelf ook adaware,en gooi ook altijd cookies en alle ellende weg.Heb nu google toolbar 2.0(freeware) geinstalleerd,is perfect als je gelijk ook iets moet opzoeken op internet en het stopt gelijk ook de pop-ups die anders wel doorkwamen.
 
@ Rob, ik geloof niet dat de vraagsteller dat bedoeld, maar heb wel gevonden waar jij het over hebt. Als je die tekst helemaal bovenin in IE/OE weg wil hebben: *klik*

Mocht je niet zo ver terug kunnen browsen, dit is de tekst van Ton Kleinkramer:

Ga naar Start/uitvoeren, en type Regedit, gevolgd door OK.

Ga nu naar de subsleutel HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar.

Vind je in het rechterschermpje BrandBitmap en SMBrandBitmap, verwijder je deze vermeldingen.
Ga vervolgens naar HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main\Window Title.
Selecteer de daartoe behorende vermelding in het rechter schermpje, en wis hem.
Sluit Regedit, en start Windows opnieuw op.

Andere mogelijkheid:

Sluit Internet Explorer en Outlook Express af.

Ga nu naar Start/uitvoeren, kopiëer het volgende command, en plak het in het boxje

rundll32.exe iedkcs32.dll,Clear

Klik vervolgens op 'OK', en start even opnieuw op.

Dat zou de 'branding' ook moeten weghalen, en je originele Internet Explorer titel weer herstellen.
 
Geplaatst door gezina
@ Rob, ik geloof niet dat de vraagsteller dat bedoeld, maar heb wel gevonden waar jij het over hebt.

Kon me niets anders voorstellen bij de tekst "aangeboden door chello....". Bedankt voor je reactie :D
 
Hoi allemaal

Nou popup killer 'STOPzilla' bied wel uitkomst
alles gaat in de zwarte lijst..helaas een trialversie maar heb 15 dagen rust haha ...

Bedankt voor jullie reacties..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan