Pop Ups via mijn site !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Luitjes,

Allereerst, willen jullie even op mijn site klikken in mijn handtekening ? Ik krijg van sommige mensen te horen dat er bij een bezoek aan mijn site Pop Ups met reclame openen. Ik heb dit zelf nooit gemerkt en heb het thuis ook niet. Toch zijn er mensen die zeggen dat dat gebeurt. Willen jullie dus even kijken. Ik heb Strato gebeld, daar host ik mijn site en die plaatsen zeker geen reclame po ups via mijn site. Dan blijft over dat het eventueel via de Google Ads komt maar dat kan ik mij niet voorstellen of via de Motigo Web Stats Counter.
Maar eerst wil ik weten of jullie Pop Ups krijgen bij een bezoek aan mijn site.

Ik hoor graag,
Raymond

Potverdorie.....hoe kan dat nou ????

Enig idee? Web Stats Counter??

Ook bij mij werd er een popup tegen gehouden. Heb de site daarna nog twee maal geopend, maar de popup kwam niet terug.

Edit: 4de keer weer wel.

Bij mij geen pop ups, niet in FF, IE en google chrome.
Normale beveiliginginstellingen (vista)
Anderen nog wel?

mvg leo

Geen popup te zien, ook niet geblokkeerd :)

VIsta + IE

Motigo Stats Counter dus !!

*****s zijn het daar zeg. Staat niks over in de voorwaarden en dergelijke en toch flikken ze het !!

Willen jullie het deze week voor mij even in de gaten houden een aantal keer en mij nog even inlichten in de loop van de week?

Stel het zeer op prijs.

Laatst bewerkt:
Heb gelijk even een boos mailtje naar Motigo gestuurd.
Wat *****s....

Mocht je tijd en zin hebben kijk jij voor de gein eens op hun site en/of voorwaarden of je er iets over kan vinden.

Heeft geen haast uiteraard.
Ik ga nu offline.

Reclame bij Motigo Webstats?

Motigo Webstats is een 100% GRATIS dienst voor alle webmasters. Om onderhoud, hosting, nieuwe ontwikkelingen en de beste teller ter wereld gratis te kunnen blijven aanbieden accepteert Webstat4U reclame. Deze voorwaarden worden genoemd in de algemene voorwaarden (http://www.webstats.motigo.com/terms/)en zijn tevens openbaar gemaakt op de eerste pagina van de rapportage site als wel in onze nieuwsbrief aan alle webmasters in augustus en september 2005. Deze advertentie sponsorschappen zullen van tijd tot tijd verschijnen en kunnen als pop-up, pop-under of slide-in flash formaat verschijnen, maar er zullen zeker geen banners, buttons of links rechtstreeks uitgevoerd worden op uw website. Deze advertentie sponsorschappen zullen van tijd tot tijd verschijnen en kunnen als een pop-under of slide-in flash formaat verschijnen, maar er zullen zeker geen banners, buttons of links rechtstreeks op uw website worden uitgevoerd. Dit betekent dat de gebruiker een campagne niet vaker te zien krijgt en belangerijkste, de gebruiker zal niet worden gebombardeerd met ongewilde advertenties. De reclame uitingen worden uitgevoerd door de Motigo Webstats servers en zullen geen effect hebben op de prestaties van de website zelf. Het is onze intentie te voorzien in de beste ervaringen voor websites, adverteerders en gebruikers van ons Motigo Webstats netwerk en meetsysteem. Als u het niet wenst gebruik te maken van onze GRATIS Motigo webstatistieken in ruil voor reclame dan zal er spoedig een reclamevrije betaalde versie van de Motigo dienst ter beschikking staan – Kijk op onze website voor de laatste informatie.

bron:http://webstats.motigo.com/service/?lang=NL

helemaal onderaan

Hmm, had je topic nog niet eerder gezien, maar kon het je zo vertellen. Ik maak ook gebruik van hun teller. Was eerst Netstats toen iets van webstats en toen kwam de popup reclame en nu is het motigo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan