pop ups worden bij MSN geblokkeerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

duin1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Heb Windows7 met Internet Explorer 9. Als ik msn open lukt dat direct. Wil ik daarna naar hotmail gaan krijg ik het bericht:

pop ups op deze pagina worden geblokkeerd. Druk ctrl toets ingedrukt ... dan lukt het wel.

Hoe kan ik dit verhelpen?

ik heb het grote vermoeden dat dit een programmeer fout is in IE je hebt hier 2 mogelijke oplossingen voor :
installeer een andere browser en stel deze in als standaard browser (bv Firefox , chrome, operah)
of ga naar de site van Windows en download de laatste update voor internet Explorer of via Windows update kan je deze ook binnen halen ik raad je aan om een andere browser te installeren ik gebruik Firefox deze is sneller veiliger en zal je geen problemen mee hebben dit zijn tips he je doet nog zelf wat jij denkt dat het beste is ;)

Lijkt me geen fout van IE, immers, is hotmail en msn ook van microsoft.
zorg wel dat je de nieuwste versies hebt geinstalleerd.

Om de pop-up blokker aan te zetten gaat u naar het menu Tools en kiest daar Pop-up Blocker en in het volgende menu wat uitklapt kiest u Turn On Pop-up Blocker.

als je nog andere toolbars hebt geinstalleerd kunnen deze de pop-up ook tegenhouden, zie ook hier de instellingen.

Laatst bewerkt:
helaas

Hoi,
Helaas,krijg nog steeds hetzelfde bericht.:eek:

Het is ook mogelijk dat een invoegtoepassing of virusscanner programma deze pop-up blokkeert.
Controleer dit door de computer op de starten in de veilige modus met netwerkondersteuning via onderstaande stappen.

1.Herstart uw computer.

2.Tijdens het opstarten, nadat het scherm zwart is geweest, drukt u herhaaldelijk op de F8 knop. Hierdoor komt u in de Windows Geavanceerde Opties menu terecht.

3.Met behulp van de pijltjestoetsen kiest u voor de optie Veilige Modus met netwerkondersteuning en druk daarna op Enter.

4.Controleer of het probleem nog steeds actief is.

LET OP: In deze veilige modus is geen virusscanner actief, ga dus niet browsen maar gebruik deze modus om te troubleshooten

in veilge modus dit probleem niet

Beste MicrosoftHelpt,

Heb in veilige modus opgestart. Dan is er dit probleem (van popups) niet meer.

Maar wat nu?:thumb:

Dat betekent dat een actief programma pop-ups blokkeert, welke dit is kan ik niet zeggen dit zal je zelf moeten uitzoeken door een voor een (Niet-Microsoft) programma's/services te blokkeren met behulp van MSconfig.

Op http://support.microsoft.com/kb/929135/nl staat beschreven hoe msconfig werkt.

dat durf ik niet aan

dit durf ik niet allemaal uit te voeren.Bang dar er wat mis gaat:confused:

Wat is uw de naam van uw virus scanner?

Wat u ook zou kunnen proberen is naar de website van msn te gaan, dan in internet explorer naar "tools" dan naar "beveiliging" dan klikt u op "vertrouwde sites". Klik daarna op sites en klik dan op "add site". Sluit dan internet explorer en start hem opnieuw op. Misschien helpt dit. :)

Gr. Danny

nog niet opgelost

ik gebruik: Microsoft Security essentials.

Nog niet opgelost,helaas

dit durf ik niet allemaal uit te voeren.Bang dar er wat mis gaat

Je kan met msconfig alles uitschakelen bij opstarten behalve Microsoft Anti Malware (Security Essentials).
Bij services kan je de optie "Alle Microsoft Services verbergen" gebruiken in msconfig om ervoor te zorgen dat je geen Windows onderdelen uitschakelt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan