geraarbrtt
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 mei 2004
Als ik mijn internet browser sluit dan komt er soms kaders op mijn bureaublad van reclame over iets maar hoe krijg ik dat tefinetief weg?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door Joopie bolhoofd
www.hitmanpro.nl
Scan met dit programma eens op spyware.
Je hoeft niks zelf te doen, het programma regelt alles je moet alleen wel bij de instalatie van sommige spywareverwiujderaars op accept klikken maar dat geeft hij wel aan..
succes
Geplaatst door muskaan
hello je wou die reclames blokeren ik heb een programma er voor die programma kan je downloden op die side
http://www.google.com/search?hl=nl&q=machine&lr=
en dan helemaal naar onder googlewerkbalk heet die programma
doei
Geplaatst door Ronald-Jan
Gebruik Firefox, die maakt kortemetten met pop ups en reclame, je kan het downloaden op www.getfirefox.com :thumb:
Ik zie dit nergens staanGeplaatst door Ronald-Jan
Je zei toch dat je geen Anti-spyware programma kon downloaden omdat je die sites niet opkwam?
Dit ligt eraan hoe de site's zijn geblockeerd. Als ze via het Hosts-bestand zijn geblockeerd, kom je er ook niet met firefox. Met geen één browser kom je er dan. Tenzij je ze uit het Hosts-bestand verwijderd of dit bestand opnieuw plaatst.Geplaatst door Ronald-Jan
Met Firefox (een alternatieve browser) kom je waarschijnlijk wel op die sites.
En dan haal je met een beetje pech nog wat extra rotzooi binnenGeplaatst door Ronald-Jan
En anders kun je een een p2p-programma gebruiken om je anti-spyware programma te downloaden :thumb:
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.