pop-ups

Status
Niet open voor verdere reacties.

kerkuil

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2005
Ik had nooit geen last van pop-ups, maar nu is het wel erg.
In twee dagen zo een 6 uur per dag heefd hij 570 geblokkeerd
wat kan er veranderd zijn

aangesloten via een experiabox hiervan weet ik de instellingen niet
er moet een fire-wire inzitten?
Windows xp
alvast dank Kerkuil

Er is eigenlijk geen probleem als ‘ze’ geblokkeerd worden.
Het heeft niets met de experiabox te maken, daar kun je het over een firewall hebben, maar die blokt geen pop-ups.

geeft eigelijk wel een probleem als ik een psp tje aan het kijken ben stopt deze, e als ik hem weer aanklik gaat hij verder maar dan zonder geluid met filmpjes dito, en dat is lastig daar ik op de pc films monteer.
Wil ik de virusscanner laten scannen krijg ik de mededeling: Windows kan bestand " Task2.sdf" niet lezen het programma gaat dan ook niet scannen. Norman virus scanner heb ik als antivirus
groetjes kerkuil
ps nu heefd de pc al meer dan 1000 pop-up geblokt

Laatst bewerkt:
Scanners gedownload en laten scannen, was niet voldoende hebben wel heelwat verwijderd maar pop-up probleem bleef. Toen mijn Norman virusscanner verwijderd
en opnieuw weer geinstalleerd en laten scannen. Probleem opgelost geen last meer van
pop-up`s
Hartelijkdank voor jullie adviezen kerkuil

ongewenste websites

Hallo, Ik heb een dergelijk verschijnsel. Bij worden er ongevraagd websites geopend met als vermelding dt er cid bij staat.Zijn dit ook popups? Zo ja waarom worden deze ongewenste sites dan niet geblokkeerd.??
Ter info: ik heb windows vista.Toen ik nog xp had had ik daar dus helemaal geen last van.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan