pop warrior within

Status
Niet open voor verdere reacties.

leroyw

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2001
weet iemand waar je een walkthrough van warrior within kan vinden. ik kom nie meer verder:evil: :evil:

Waar zit je vast? (Screenshots) Heb hem zo goed als uitgespeeld (eindbaas nog niet maar ach, de rest wel :p)

hier

zit vast bij de duistere hand van nogwattes. je moet dan helemaal naar beneden toe via takken en richels en helemaal beneden moet je drie van die grijze mannetjes en een paar van die wijfen in rode pakkies. en als je die verslagen heb kom ik niet meer verder. ik snap niet waar ik heen moet...... hoe maak je een screenshot????

gr leroy

in GAMEFAQ kan je alles lezen.

maar volgens mij weet ik waar je bent. je moet gewoon terug bij hoe je binnen bent gekomen.
Ergens bij een rad en je bent via een knop die een box activeerde. deze box ging omhoog.
daar moet je weer zakken.
Volgens mij ben je hier. Ik was hier ook een tijdje aan het zoeken.
maar als je hier niet bent kan je alles in GAMEFAQ zoeken.

op welk systeem speel je het spel??(ps2, pc enz...)

oke heb gevonden waar ik ben. het is het level waar je voor het eerst de vertraging gebruikt om door een deur te komen. dan moet je naar beneden en na het verslaan van 3 piraten en 4 ninja's moet je via 2 pilaren omhoog springen en als je boven bent op een tak. daarna moet je naar rechts springen en kom je op een randje terecht. en wat ik der van begrijp moet de muur vanzelf kapot gaan. maar dit gebeurt niet en kan hem ook niet kapotslaan ofzo...............

ohja ik moet een scene te zien krijgen dat iemand die muur breekt lees ik net. die krijg ik dus niet te zein

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan