Popup bij Brinkster

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rhye
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Rhye

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2003
Ok het is zover; Brinkster heeft een popup op m'n site geplaatst.
Dat vind ik op zich niet erg, maar wel dat m'n lay-out nergens meer op slaat, de popup over belangrijke informatie staat, en m'n scrollbars afgedekt worden.
Zou het mogelijk zijn hier iets aan te doen, zoals de popup "killen" of 'm in een ander frame zien te krijgen?
Ik heb geen flauw idee, maar hoor het graag!

groeten, Rhye

p.s. m'n site: http://www33.brinkster.com/rhyequeentrade

popups killen bij gratis hosts is over het algemeen niet toegestaan, doe je het toch dan wordt je site gewist en krijg je geen nieuwe ruimte meer. Lees dus eerst eens de policies..

Nee, acid007 dit is absoluut geen spampost.

Misschien heb ik de verkeerde terminologie gebruikt (opent een popup altijd in een nieuw venster misschien, want dat gebeurt dus niet). Ik bedoel in mijn geval de rij met sponsored links rechts op de pagina.

Jan Thomas, verwijdert popupcop de sponsored links voor iedere bezoeker van m'n site, of zorgt het ervoor dat ik er zelf geen last van heb tijdens het surfen, maar ieder ander zonder soortgelijk programma wel?

Alvast bedankt,
Rhye

p.s. ik heb weinig ervaring met dit soort zaken, maar probeer zeker geen extra bezoekers te generen. Daar weet ik wel betere plaatsen voor.

pop up

Ik kwam er deze week ook achter dat er ineens een reclame stuk op m`n site stond.

Ben benieuwd wat daar aan te doen is (behalve een betaalde site dan)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan