Popup blokkering werkt wel onder IE en niet onder firefox/edge

Status
Niet open voor verdere reacties.

bouncer1980

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2006
Berichten
327
bij sommige websites worden ondanks de popup blokkering toch nieuwe browser venster getoond. (vb torrent sites)
Dit gebeurd bij firefox en nu onder windows 10 ook bij edge.

Bij IE kan ik echter de opopup instellingen instellen op hoog en dan wordt wel alles geblokkeerd.
Waarom kan dit onder IE wel en de andere browsers niet?
 
Ik krijg daar totaal geen reclame te zien. Niet in een pop-up en ook niet op een andere manier.
 
Ik krijg daar totaal geen reclame te zien. Niet in een pop-up en ook niet op een andere manier.
super vaag, wat doe ik dan verkeerd, bij mij opent in een nieuw venster aliexpress.com of weet ik wat voor andere reclame.
VIa opties staat Pop-upvensters blokkeren aangevinkt
 
lijkt me sterk. heb dit op een andere pc met clean install getest met alleen firefox erop. Kan geen malware zijn. Krijg het ook alleen op torrent sites en andere soortgelijke sites. En bij IE dus niet
 
Dan heb je dus een keuze uit 2 mogelijkheden. Die scan doen om zeker te zijn dat je geen malware hebt opgelopen of Firefox niet gebruiken.
 
Ok, dan weet je dat in ieder geval zeker. Een andere oorzaak zou ik zo ook niet weten. Ik maak wel gebruik van uBlock, maar als ik dat uitschakel heb ik op de genoemde pagina's ook geen reclame pop-ups.
https://www.ublock.org/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan