popup form automatisch vóór hoofdmenu

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bospeen

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2005
Beste forumleden,

Mijn applicatie start met het (maximized) formulier "hoofdmenu", maar nu wil ik dat hierbij automatisch een msgbox verschijnt voor de gebruiker, met een OK knop. Als op die OK knop wordt geklikt moet vervolgens een ander formulier openen.
Ik krijg dit wel voor elkaar, maar dit 2e formulier blijft op de achtergrond (achter het hoofdmenu).
Iemand een idee hoe ik dit 2e popup-formulier naar de voorgrond krijg?

Bij voorbaat dank voor het meedenken!

Waarom verberg je het eerste formulier niet?

Dat helpt niet, de database is zo ingesteld dat deze opent met het hoofdmenu (een maximized popup formulier).
Wat ik ook in de code bij openen van het hoofdmenu zet, dit popt na afloop altijd voorop.

Dat helpt niet, de database is zo ingesteld dat deze opent met het hoofdmenu (een maximized popup formulier).
Dan stel je de db anders in..... Als je eerst de popup wil zien, dan moet die als eerste geladen worden. Bij voorkeur met de optie acDialog, zodat het systeem pas verder gaat als dat scherm wordt afgesloten. Daarna kun je net zoveel schermen maximized (waarom doen mensen dat toch?) laden als je wilt.

Ok bedankt, aangezien dit een tijdelijke oplossing moet zijn denk ik hier nog even over na.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan