popup in xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

kristel

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2002
ik krijg steeds als de pc opstart een popup en krijg em niet meer weg er staat klik voor meer info maar dat doe ik en dat doet ie niks meer ik wilde direct cd van easy cd creator erop zetten maar dat lukte niet en sindsdien is dat zo...weet iemand hoe ik em eraf krijg want het programma ecc is er nu al af....

Bijlagen

• foutmelding cd recording.JPG
    foutmelding cd recording.JPG
    18,3 KB · Weergaven: 39
Om welke versie van ECC gaat het en waarom lukte het niet?

om easy cd creator 5 volgens mij, en het lukt niet want dan geeft ie die pop up steeds

Kijk eens in je MSCONFIG om te kijken wat er wordt opgestart...

niks aparts ofzo alleen draadloos netwerkverbinding en norton en java verder niets

Als het om versie vijf gaat is deze niet compatible met win XP.
Je moet het volgende toen op het wél te laten werken.

-Installeer het zonder de "Take two" functie.
-Installeer de laatste updates.

Probeer ECC opnieuw te installeren maar kies dan installatie wijzigen of herstellen.
Doe dan wat je eerst ook hebt gedaan maar kies nu voor de geavanceerde installatie methode zodat je Take Two uit kan vinken.
Nu wordt als het goed is Take Two verwijderd.

Updates vind je hier, kijk wel even welke je moet hebben (platinum/basic).

maar ik wil dat programma helemaal niet meer installeren kan ik die pop up niet gewoon weg krijgen?

Heb je nou al in het register gekeken dan?
Let op dat je geen verkeerde dingen gaa weggooien....

maar ik wil dat programma helemaal niet meer installeren kan ik die pop up niet gewoon weg krijgen?
Door het te deïnstalleren, te vinden onder het startemenu.
Lukt dat nog niet kijk dan hier voor een schone verwijdering.

@ miles.
Zo te zien wordt er op de site niets aangegeven voor wat betreft run in het register.

Laatst bewerkt:
ik heb net het programma ecc en direct cd opnieuw geinstallleerd en wil het nu allebei verwijderen via het programma deinstalleren maar nu vraagt ie om het volgende cdrtc.dll verwijderen van locatie C:\\WINDOWS\system32\ ik weet niet of die weg kan het is een gedeeld bestand en er draaien meerdere programma's niet meer goed zegt ie als ik die weggooi...wat moet ik doen nu?

Om er zeker van te zijn dat je geen conflicten kunt krijgen zou ik het laten zitten.
De website geeft overigens aan dat het bestand verwijderd kan worden, maar laten zitten kan ook geen kwaad dacht ik hoor, dan ben je zeker van je zaak. :)

kee dan dank je laat em wel zitten en ga nu kijken of mijn pop up misschien verdwenen is anders ga ik janken ofzo ....haha

Dan zou ik het handmatig proberen zoals op de site beschreven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan