• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Popup of waarschuwig

Status
Niet open voor verdere reacties.

aroe

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 okt 2015
Berichten
3
We zijn een klein bedrijfje gestart en heb een beetje basis kennis met optellen en opmaak met excel.
Ik heb een factuur gemaakt waar we mee willen gaan werken dit is allemaal af dit werkt ook prima, we werken met een aantal mensen en de factuur vereist wat uitleg en heeft een paar punten die benadrukt moeten worden. Ik graag een pop up of iets dergelijks hebben waar in mensen een soort van stappen door moeten lopen. Ik heb een pagina er naast geprobeerd maar dan print die dat uit en dat is nu net niet de bedoeling.

Mijn vraag is
Kan er een pop up of zelfs nog beter een stappen plan waar ze basis gegevens in moeten vullen en klaar is de factuur.
 
Hoi,
De makkelijkste manier:
Hierbij een klein vbtje.
Druk op CTRL p om te testen.
Om de uitleg in te vullen ga naar beeld, macro klik op de macro (dotchie) nadien op stap en pas uw teksten aan.
Laat maar weten of dit voldoende is, er zijn nog andere mogelijkheden:) .
 

Bijlagen

  • popup.xlsm
    12,2 KB · Weergaven: 27
Een andere manier:
Ga naar cel D3
Dit gebeurt via rechtermuisklik opmerking invoegen.
greetz
 

Bijlagen

  • popup.xlsm
    14,9 KB · Weergaven: 26
@gast0660,
best wel slimme sneltoets:cool:
Druk op CTRL p om te testen.
Ik druk altijd op deze combinatie om te printen.:d

Als goede en nieuwe ondernemer zal aroe wel bijna altijd online zijn en dan zien we de reacties wel.
 
@
VenaA,
Volkomen gelijk natuurlijk CTRLp is niet de meest logische keuze,gewoon niet op gedacht:eek:
@popipipo
idd, zoals ik in mijn eerste postje al aangaf er zijn meerdere mogelijkheden, maar via gegevensvaldatie is het ook keurige oplossing
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan