corania17
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 okt 2012
Beste forumleden.
Een probleem waaraan ik me heb gewaagd maar er niet uit kan komen.
De bedoeling is dat als er een brief is verstuurd tussen 31-12-2021 en 06-01-2022 dat er dan 2 weken de tijd wordt gegeven om te reageren.
Reageert men niet voor die tijd dan komt er een popup melding dat er nog xx dagen zijn voor verstrijken.
Na deze datum wordt er een nieuwe brief verstuurd en krijgt men nogmaals 14 dagen de tijd om te reageren wat weer via een popup zichtbaar wordt elke keer als het bestand wordt opgestart.
Na deze 4 weken tijd moeten de betreffende regels geknipt worden en geplakt in Blad2.
In ThisWorkbook heb ik een poging hiertoe geprobeerd maar kom er niet uit.
Het knippen en plakken heb ik niet meer geprobeerd.
Wie zou ons hierbij kunnen helpen.
Dank bij voorbaat, Rubik.
Een probleem waaraan ik me heb gewaagd maar er niet uit kan komen.
De bedoeling is dat als er een brief is verstuurd tussen 31-12-2021 en 06-01-2022 dat er dan 2 weken de tijd wordt gegeven om te reageren.
Reageert men niet voor die tijd dan komt er een popup melding dat er nog xx dagen zijn voor verstrijken.
Na deze datum wordt er een nieuwe brief verstuurd en krijgt men nogmaals 14 dagen de tijd om te reageren wat weer via een popup zichtbaar wordt elke keer als het bestand wordt opgestart.
Na deze 4 weken tijd moeten de betreffende regels geknipt worden en geplakt in Blad2.
In ThisWorkbook heb ik een poging hiertoe geprobeerd maar kom er niet uit.
Het knippen en plakken heb ik niet meer geprobeerd.
Wie zou ons hierbij kunnen helpen.
Dank bij voorbaat, Rubik.