popup op eigen server niet laten blokkeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

globe

Verenigingslid
Lid geworden
18 mrt 2001
Aloha,

Ik heb een site-je in elkaar geflanst waar een popup moet verschijnen. Nu wordt deze uiteraard telkens tegengehouden door Firefox en IE. Nu heb ik gehoord dar er met een scriptje het te fixen valt dat pop-ups op het zelfde domein wel geaccepteerd worden.

true or false?

Aloha,

Ik heb een site-je in elkaar geflanst waar een popup moet verschijnen. Nu wordt deze uiteraard telkens tegengehouden door Firefox en IE. Nu heb ik gehoord dar er met een scriptje het te fixen valt dat pop-ups op het zelfde domein wel geaccepteerd worden.

true or false?

Dus als ik jou naar mijn site weet te lokken kan ik je door middel van zo'n script ineens overladen met popups?

Ik geloof niet dat de popupblockers het daar zo mee eens zijn :P
Bij mijn weten moet de client aangeven of hij/zij pop-ups van jouw domein wil toestaan, en heb je daar als websitebouwer helemaal niets over te zeggen.

Wat je tegenwoordig wel vaak ziet is dat er een div verschijnt on top of de hele pagina, die je met behulp van javascript kunt laten verschijnen en verbergen.
Technisch gezien praat je dan niet meer over een popup, maar het resultaat is niet veel anders.
enkele pointers in de juiste richting: 1 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan