POPUP taal-vertaling!

Status
Niet open voor verdere reacties.

20henk11

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2011
Berichten
17
Beste mensen,
Deze popup komt mij elke keer weer plagen. Ik weet 'm niet weg te krijgen; Graag hulp?
Windows 7 met google chroom.

Paint popup.jpg
 
Voor zover ik weet niet, gezien dat in de website zit als je over een woord gaat met je muis.
 
:( Dat is een automatisch vertaalde Microsoft site met service pack1 voor windows 7, en die Pop-Up is alleen maar een voorstel of je een betere NL vertaling wil ( maar volgens mij, ... in achtergrond zie ik dat zoiets niet nodig is. Negeren gewoon .... dus ....:d;):thumb:

In jouw browser je kan pop-ups standaard gedeeltelijk of helemaal ook uitschakelen...

KLIK hier, voor tips -->>http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=nl&answer=95472
 
Laatst bewerkt:
Ik denk, dat de computer Windows 7 SP1 wil installeren. Zolang je dat niet doet krijg je altijd weer het raampje...
 
Beste Mensen, Voorgaande voorgestelde oplossingen bekeken en voor zover mogelijk doorgevoerd.
Geen oplossing van de vraag.
Bedankt: Pim 15, Crash, Lutz, Royonix,
Mijn PC heeft window7 SP1
hoogachtend: 20henk11
 
Indien je ondanks SP1 nog steeds dit installatie venster krijgt, dat is iets mis met je Windows installatie. Kan je naar een herstelpunt terug gaan, voordat je SP1 hebt geïnstalleerd? Indien je het niet kan repareren, kan je ook eraan denken Windows schoon opnieuw te installeren. Is deze fout misschien gekomen door een virus?
 
Het heeft NIKS met Service Pack 1 te maken en met Windows. Ook niet met een fout in Windows. De vertaling in namelijk van Google. Ga NIET naar een eerder herstelpunt!

Pim
 
@Pim: waarom komt dat raampje dan altijd weer opnieuw?

@ts: indien je bij wijze van uitzondering een dag met ie gaat browsen, komt dat raampje dan ook of niet?
 
Omdat dat in Google Chrome misschien is ingesteld... Ik weet ook niet precies, maar het heeft niks met een Service Pack van Windows te maken.

Pim
 
Beste Allemaal,
Ik heb veel aan jullie tips gehad, bedankt voor het meedenken!
Probleem opgelost door de vertaal-popup te kunnen blokkeren in adblockplus.
Hoogachtend: 20henk11 66jaar en nog nieuwsgierig in het oplossen van technische problemen.
Wat mij betreft mag deze conversatie gesloten worden.
 
Dat kan je zelf doen. Klik on je startpost rechtsonder op 'Zet vraag opgelost.'

Pim
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan