popup whatsapp in internetbrowser android

Status
Niet open voor verdere reacties.

j.vanneutegem

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2002
Berichten
206
Sinds vanmiddag heb ik ineens een niet te verwijderen popup in de internetbrowser van mijn android smartphone (samsung s5).
Ik heb al van alles geprobeerd (new airpush detector etc.), maar krijg het niet verwijderd.
Wanneer ik chrome gebruik heb ik er geen last van, maar bij twitter e.d. wordt er via de android internetbrowser doorgelinkt en
krijg ik dus hetzelfde probleem. Wat moet ik nu doen, want dit is wel heel erg lastig en irritant.

Onderstaand print screen van de popupmelding (als ik het goed heb gedaan...).

popup.jpg
 
Helaas, krijg deze app niet gedownload: 'fout bij het verwerken van aankoop' en dan een foutcode tussen haakjes.
Begin me af te vragen of dit misschien ook met de malware te maken heeft....
 
Uiteindelijk is het me gelukt om die popup/malware te verwijderen. Ik heb de cache van de Android internet browser gewist, de gegevens verwijderd en daarna mijn Smartphones opnieuw opgestart. Hierna geen irritante meldingen meer...pfffff
Kan ik zoiets nu voorkomen in het vervolg?
 
Dat begrijp ik en dat deed/doe ik ook altijd! Met mijn vraag doelde ik meer op voorzorgsmaatregelen zoals een goede antimalwaredetector oid.
 
Ik heb het uiteindelijk zelf kunnen oplossen door de cache en de gegevens van de internetbrowser van android te schonen. De oplossing kan soms zo simpel zijn, dat je daaraan helemaal voorbij gaat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan