Popup

Status
Niet open voor verdere reacties.

RnB

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2006
Berichten
104
Hallo mensen,

Ik heb mijn 8800GT nu al een tijdje en nu begint het mij op te vallen dat ik sindsdien in verschillende games (Source games, TrackMania United Forever, Spore, GRID) last heb van popup. Ik heb het over alle soorten, texture popup, vorm popup, of gewoon dat het voorwerp pas helemaal zichtbaar wordt als ik dichtbij kom. Dit wordt na een tijdje toch erg storend. Met mijn vorige kaart (Radeon X1950Pro) had ik dit nog niet.

Mijn systeem is:

Gigabyte GA-P35-DS3R
Intel Core 2 Duo E6750
Kingston KVR667D2N5K2/2G, 2048 MB, DDR2, PC5300, 667 MHz
Seagate Barracuda 7200.10, 250 GB, 7200 RPM, 16 MB, SATA II
Zotac GeForce 8800 GT AMP! Edition
Antec NeoHE, 500 Watt
Windows XP Home 32bit

Weet iemand misschien een reden hiervoor? Is mijn processor of geheugen (667 Mhz is voor games niet erg veel volgens mij) misschien een bottleneck?

Bij voorbaat dank,
Ruben
 
Hey,

Ik ben geen expert maar heb je al geprobeerd de drivers te updaten? Of is dit al gedaan?

Alex
 
Ja, sinds ik deze videokaart heb, heb ik al verscheidene keren de drivers geupdate maar dit heeft nooit effect gehad.
 
Hmm ik heb kort geleden toevallig even een format gedaan (ik dacht misschien helpt het omdat ik bij verwisseling geen format heb gedaan), maar nogsteeds hetzelfde probleem bij AL mijn games. Je ziet gewoon de details up poppen als je dichterbij komt :(
 
Laatst bewerkt:
sorry, ik zou het echt niet weten.
Het lijkt me niet dat het geheugen het probleem is.

videokaart - drivers - chipsetdrivers -voeding (lijkt me niet) - bug in spellen
 
Nope videokaartdrivers kloppen en bug is het ook niet want ik heb het bij al mijn games. Chipset drivers zou ik niet weten. Kun je die gewoon halen van de site van je moederbord fabrikant?
 
Nope videokaartdrivers kloppen en bug is het ook niet want ik heb het bij al mijn games. Chipset drivers zou ik niet weten. Kun je die gewoon halen van de site van je moederbord fabrikant?
Jep.

Dus dan blijven videokaart zelf (dus de hardware), chipsetdrivers, voeding of de overige hardware over.
Als jij zelf zegt dat je het bij de 1950pro niet had, dan neig ik toch te zeggen dat het de videokaart zelf is.
Kan je hem in een andere pc testen?
 
Chipsetdrivers zijn de laatste en nee, ik heb geen andere PC om het in te testen :(
 
Ik heb net even mijn oude X1950 Pro er terug ingezet en even dezelfde games gedraait, en wat is het geval? Ik heb nogsteeds precies hetzelfde probleem.
Dat mijn (nieuwere) videokaart kapot is, is dus uitgesloten.
Het rare is, is dat ik het dus niet had wanneer ik de PC kocht met deze X1950 Pro.

Anyway, hoe kom ik er dan ooit achter wat wel het probleem is? :(
 
Iemand die weet wat het dan kan zijn?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan