Popups van overturs.com

Status
Niet open voor verdere reacties.

lightjockeyJQ

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2011
Hallo Helpmij.nl

Ik zit hier met een probleem dat serieus op mijn zenuwen begint te werken. Telkens ik iets aan klik (is het nu een link of gewoon ergens op een lege ruimte van een website) dan komt er altijd wel iets tevoorschijn.
Meestal is het een "cartoon yourself" popup, maar dikwijls opent er ook een nieuwe webpagina met de website "Overturs.com", die dan vervolgens doorlinkt naar "searchpeak.com".

Weet iemand hoe ik kan zorgen dat deze dingen niet meer tevoorschijn komen? Het komt voor op iedere site die ik open (van Facebook tot zelfs dit forum hier als gewoon de homepage van Google en nog zoveel andere websites).

In de attachments kunnen jullie de popups en de websites bekijken.

Popup cartoon youself 2.jpg
Popup cartoon youself.jpg
Popup cartoon youself op helpmij.nl forum.jpg
Popup cartoon youself.jpg
Popup website overturs.jpg
Popup website searchpeak met popup cartoon yourself.jpg
Popup website searchpeak.jpg

Alvast bedankt voor jullie hulp :D

Malwarebytes free downloaden en je pc scannen en schoonmaken. En je firewall opnieuw instellen. En je virusscanner. En niet meer zomaar ergens op klikken? :)

Haha, oké, bedankt voor de tip :D en ik zal dan maar eens beginnen met scannen hé :D (zonder op onnodige dingen te klikken :D)

Opgelost

Ik denk dat het probleem opgelost is, al weet ik niet door wat, het was plots zelf weg, mijn virusscan heeft zelfs de tijd niet gekregen van mij om mijn pc te scannen :P

Vreemd, maar blij voor jou! :D

Hoewel, een probleem dat vanzelf verdwijnt heeft de neiging om ook vanzelf weer te verschijnen. Dat weet je he?

Dus als ik jou was zou ik mijn pc toch maar eens grondig scannen en opschonen...

Laatst bewerkt:
Ja, vreemd vind ik het ook wel eigenlijk, en dit scannen staat ook in mijn agenda, dus hopelijk vind mijn antivirus alle verkeerde dingen hé :D En bedankt voor de reacties allemaal :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan