Porblemen met zelfgemaakt radiostation Spotify verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

everhart

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2005
Iedereen kan in Spotify van een zelfgemaakte afspeellijst een 'radiozender beginnen'.
Ik heb daar twee vragen over, waar ik na hoeveel zoeken op internet (waar is de tijd gebleven, dat je gewoon deskundigen van een instantie kon bellen?) ook niet achterkom:

1. Hoe kan ik een zelfgemaakt radiostation van mijn eigen afspeellijst Spotify verwijderen? Ik krijg het niet voor elkaar.

2. Ik dacht dat je door een radiostation te beginnen van je eigen afspeellijst, alleen de nummers op die lijst (aan anderen) kon laten horen. Maar nee, ik hoor vooral slechts allerlei zooi, waar ik niet om vraag.
Dus dit kan dus gewoon niet?

Een radiostation kun je verwijderen op de manier zoals hier beschreven.

Je tweede vraag kan ik niet beantwoorden, want ik gebruik de radio-functionaliteit van Spotify niet.

Bedankt voor uw reactie, maar dat antwoord had ik al gevonden.\

Echter bij mij is het anders.
Ik had 2 radiostations gemaakt en eentje kan inderdaad zo weggeklikt worden als beschreven in de handleiding van Spotify.

Maar de enig overgebleven niet.

Na de klik op 'Radio' staat in de bekende middenkolom bovenin het scherm een groot vlak met 'Afspeellijst voor ...(naam van één van mijn afspeellijsten, die ik ooit tot radiozender heb gebombardeerd).... Met daarnaast een langwerpige knop met 'Nieuwe radiozender beginnen'. In dat vlak ook een afbeelding van een lp-hoes.
Nergens een kruis, om deze te verwijderen te bekennen. Daaronder 3 radiozenders, van Spotify zelf. Die kan ik natuurlijk niet verwijderen, maar dat hoeft ook niet.
Maar die ene met grote afbeelding kan dus niet verwijderd worden, ik zou niet weten hoe.

Maar ik heb inmiddels nog twee problemen geconstateerd met Spotify-functies en die zijn inmiddels in behandeling bij hen.
Waarvan eentje ivm zichtbaarheid afspeellijsten op Facebook.
Ik zal dit bericht ook doorsturen aan Spotify.
Als er een oplossing komt, zal ik die hier beschrijven.

Probleem is opgelost. Antwoord van Spotify:

Om een radiostation te verwijderen, dien je een nieuw radiostation aan te maken.
Je hebt altijd 1 radiostation in je lijst.
Zodra je een nieuw station toevoegt, komt er een 'x' op de andere radiostations te staan als je er met de muis overheen gaat.
Je kan ze dan verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan